خبر مهم:

کد مطلب: ۱۶۳۸۲۷

نقشه و اسامی رسانه‌های حاضر در نمایشگاه مطبوعات منتشر شد

نقشه و اسامی رسانه‌های حاضر در نمایشگاه مطبوعات منتشر شد

فهرست رسانه‌های قطعی شده برای حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بدون در نظر گرفتن لیست ذخیره و با مشخص شدن اولویت‌های جانمایی مشخص شد.

فهرست رسانه‌ها یی که تا پایان روز چهارشنبه (۱۹ مهر ماه) نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام کردند، با اولویت جانمایی الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بیش از ۵۰ رسانه در فهرست ذخیره نمایشگاه مطبوعات قرار دارد که بر اساس فضای موجود در هر گروه، به فهرست رسانه‌های حاضر، اضافه خواهد شد.

مطابق تصمیم شورای سیاستگذاری نمایشگاه مطبوعات، غرفه‌های برتر نمایشگاه بیست و دوم از ساعت ۱۰ تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه و غرفه‌های فعال دوره گذشته و رسانه‌های برتر طرح‌های رتبه‌بندی و با ضریب کیفی بالا (۱۰ درصد رسانه‌های برتر هر گروه بر اساس ضریب کیفی یا رتبه‌بندی) از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه و باقی رسانه‌ها از ساعت ۱۳ می‌توانند به صورت الکترونیک و آنلاین، محل غرفه خود را در گروه مربوطه مشخص کنند.

از آنجا که جانمایی غرفه‌های نمایشگاه توسط نمایندگان غرفه‌ها و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، فهرست متقاضیانی که جانمایی می‌کنند، بر حسب زمان دقیق تکمیل فرآیند جانمایی، اعلام و منتشر خواهد شد.

همچنین نقشه اولیه نمایشگاه مطبوعات که جایگاه گروه‌های مختلف با رنگ‌بندی مختلف، در دو طبقه مصلی را مشخص کرده نیز منشتر شده است. باکس‌های قرمز رنگ متعلق به بخش‌های جنبی نمایشگاه مطبوعات است. با توجه به حجم درخواست‌های فهرست رزرو، احتمال تغییرات جزئی در نقشه نمایشگاه وجود دارد.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ۵ تا ۱۲ آبان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.