خبر مهم:

کد مطلب: ۱۷۸۰۲۷

بازنگری‌ها بر مبنای منافع عمومی باشد نه فقط منافع سرمایه‌داران

بازنگری‌ها بر مبنای منافع عمومی باشد نه فقط منافع سرمایه‌داران

رئیس شورای استان تهران گفت: فضاهای فراموش‌شده شهری می‌توانند کارکردهای فرهنگی – هنری داشته باشند و تعبیر تصویر و هویت تهران را به خود بگیرند.

رئیس شورای استان تهران گفت: باید جایگاه پیوست‌هایی مانند شهر دوستدار کودک، مناسب‌سازی شده برای توان‌یابان و دوستدار زنان و سالمندان و … باید در شهرسازی لحاظ شود. شاید برجسته کردن این محورها به حل برخی مشکلات اجتماعی شهری کمک کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، الهام فخاری به بند ۲۷ رویکرد انتخاباتی برنامه شورای عالی سیاستگ ذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان نیز اشاره کرده است.

وی خاطر نشان کرد:‌ در این بند به مشارکت‌ مردم در حوزه‌های مختلف تاکید کردیم و فکر می‌کنم باید در کمیسیون‌ها و کمیته‌ها به رویکرد مصوب شورای عالی و این بند توجه خاص و ویژه‌ای داشته باشیم.

رئیس شورای استان تهران گفت: نکته دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد، پیرایش و بازآفرینی فضای عمومی از جمله بازنگری و تعیین تکلیف پروژه‌های مسئله‌ساز است.

وی خاطر نشان کرد: این بازنگری باید بر مبنای منافع عمومی مردم نه فقط منفعت سرمایه‌داران صورت گیرد.

فخاری گفت: این هم یک محور مشخص و متمایزکننده کمیسیون شهرسازی و معماری در دوره پنجم باشد که امیدوارم همکارانمان آن را لحاظ کنند و لاز است که به صورت مشخص‌تری به نوآوری و کارآفرینی در زمینه‌ شهرسازی پرداخته شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.