خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۲۱۴۷۳۹

ضرورت انتقال فرهنگ طرفداری از محیط زیست به نسل جدید

ضرورت انتقال فرهنگ طرفداری از محیط زیست به نسل جدید

استاندار آذربایجان شرقی توسعه فضای سبز را یکی از راه‌های مقابله با مشکلات زیست‌محیطی و آلودگی هوا دانست و گفت: باید فرهنگ‌دوستی با محیط زیست به نسل جدید منتقل شود.

مجید خدابخش روز سه شنبه همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و روز درخت‌کاری، پس از کاشت یک نهال در محوطه استانداری آذربایجان شرقی، افزود: روز درخت‌کاری فرصتی است تا همه شهروندان عزم خود را برای توجه بیشتر به محیط زیست و فضای سبز جزم کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به توصیه پیامبر گرامی اسلام و حضرات معصومین (ع) درخصوص درخت‌کاری و توجه به درخت، گفت: با توجه به وضعیت فعلی استان و به‌خصوص شهر تبریز، توجه به فضای سبز می‌تواند یکی از راه‌های مقابله با مشکلات زیست‌محیطی و آلودگی هوا باشد.

خدابخش با بیان اینکه آذربایجان شرقی نسبت به استان‌های دیگر وضع بهتری از نظر سطح مراتع دارد، اما از نظر جنگل در سطح پایین‌تری است، گفت: همه مردم استان باید نسبت به کاشت درخت توجه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید طرفداری از محیط زیست را به نسل جدید منتقل کنیم، افزود: اگر بتوانیم فواید درخت و فضای سبز در جهت بهبود شرایط زیست‌محیطی تبیین کنیم توجه به این مقوله بیشتر می‌شود.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.