خبر مهم:

کد مطلب: ۲۲۵۱۷۸

باکس آفیس

حاشیه اقیانوس آرام پرفروش‌تر از پلنگ سیاه در هفته آخر مارس

حاشیه اقیانوس آرام پرفروش‌تر از پلنگ سیاه در هفته آخر مارس

«پلنگ سیاه» پس از شش هفته اکران عنوان پرفروش‌ترین فیلم را به جدیدترین فیلم سری «حاشیه اقیانوس آرام» واگذار کرد.

در هفته پایانی ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی، «پلنگ سیاه» پس از شش هفته اکران عنوان پرفروش‌ترین فیلم را به جدیدترین فیلم سری «حاشیه اقیانوس آرام» واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان»، جدیدترین فیلم از سری فیلم‌های «حاشیه اقیانوس آرام» در هفته آخر مارس ۲۰۱۸ میلادی ۳۶ میلیون دلار فروخت و پرفروش‌ترین فیلم هفته باکس آفیس شد. این فیلم فانتزی داستان سربازی را روایت می‌کند که محل خدمت خود را رها کرده و وارد دنیای تبهکاری می‌شود اما با ورود نیروهای شر برای مقابله با آنها وارد میدان می‌شود. در این فیلم که استیون ده‌نایت آن را کارگردانی کرده، جان بویگا، جینگ تیان، اسکات ایستوود و… ایفای نقش کرده‌اند.

«پلنگ سیاه» در ششمین هفته نمایش خود ۲۵ میلیون دلار فروخت و دومین فیلم پرفروش هفته شد. مجموع فروش این فیلم پس از شش هفته به ۶۳۹ میلیون دلار رسیده است.

انیمیشن «شرلوک گنوم» در هفته گذشته در ۳۶۶۲ سالن به نمایش درآمد و ۱۵ میلیون دلار فروش داشت. «شرلوک گنوم» ادامه‌ای بر فیلم «گنومئو و ژولیت» است که جان استیونسون آن را کارگردانی کرده و جانی دپ، امیلی بلانت، جیمز مک‌آووی و چویتل اجیوفور صداپیشگان این انیمیشن هستند. در این فیلم گنوم‌ها ناپدید می‌شوند و گنومئو و ژولیت از شرلوک گنوم درخواست می‌کنند تا راز ناپدید شدن آنها را کشف کند.

«بازیکن شماره یک آماده» جدیدترین فیلم علمی تخیلی از کارگردان معروف، استیون اسپیلبرگ است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته ارنست کلاین ساخته شده و در شروع اکران خود حدود ۱۲ میلیون دلار فروش داشته است. تای شرایدن، اولیویا کوک و بن مندلسون از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«پولس، سفیر مسیح» دیگر فیلم تازه به نمایش درآمده در هفته گذشته است که بر اساس شخصیت پولس ساخته شده و داستان این شخصیت مسیحی را نمایش می‌دهد.

آفیس ۲۳ ۲۹ مارس ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.