خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۸۵۳۶

گزارش تجارت‌نیوز از آخرین گمانه‌زنی‌ها:

رونمایی از گزینه نهایی شهرداری تهران

رونمایی از گزینه نهایی شهرداری تهران

شهردار تهران تا آخر هفته تعیین می‌شود. اما آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد احتمالا قالیباف تیم خود را به شهرداری تهران برگرداند و مازیار حسینی شهردار تهران شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفت گزینه نهایی برای شهرداری تهران باقیمانده‌اند. اما مهدی چمران عضنو شورای شهر گفته بود احتمالا انتخاب شهردار از میان سه گزینه انتخاب شود. این سه گزینه احتمالا علیرضا زاکانی، محسن پیرهادی و مازیار حسینی هستند.

بسیاری می‌گویند رقابت نهایی میان علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و مازیار حسینی، معاون سابق قالیباف است. اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد رقابت میان محسن پیرهادی و مازیار حسینی است و از میان این دو، مازیار حسینی شانس بیشتری برای شهرداری تهران دارد.

تا روز گذسته بسیاری معتقد بودند شهردار تهران علیرضا زاکانی است و با این پست پاداش کناره‌گیری خود از انتخابات ریاست جمهوری را می‌گیرد. اما به نظر می‌رسد او از این رقابت کنار رفته یا شانس کمی دارد.

برخی هم می‌گویند محسن پیرهادی، نماینده مجلس یازدهم که سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد، شهردار می‌شود. اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد شانس مازیار حسینی از همه بیشتر است و احتمالا کلید شهرداری تهران را او به دست بگیرد. به نظر می‌رسد قالیباف در تلاش است تا بار دیگر تیم خود را به شهرداری تهران برگرداند. اما مازیار حسینی کیست و چه سوابق اجرایی در کارنامه خود دارد؟

مازیار حسینی کیست؟

از سوابق تحصیلی مازیار حسینی می‌توان به مدرک دکترای تخصصی (PHD) در رشته مهندسی عمران گرایش مهندسی سازه و زلزله اشاره کرد.

او معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در زمان مسئولیت قالیباف در شهرداری تهران و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه‌و‌شهرسازی در دوره صدارت محمد اسلامی در دولت دوازدهم بود که برکنار شد.

از دیگر سوابق اجرایی او می‌توان به مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره هلدینگ ساختمانی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (۱۳۹۷ تاکنون)، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران( ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶) و جانشین شهردار تهران در ستاد مدیریت بحران و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران(۱۳۸۲ تا ۱۳۸۸) اشاره کرد.

حالا باید دید روز پنجشنبه پیرهادی پست شهرداری تهران را می‌گیرد یا مازیار حسینی. گفتنی است هیات رئیسه شورا نیز در همان روز پنجشنبه مشخص می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.