خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۶۵۲۷

یک طلای دیگر برای کاروان پارالمپیک ایران / رکوردشکنی سعید افروز

یک طلای دیگر برای کاروان پارالمپیک ایران / رکوردشکنی سعید افروز

سعید افروز با پرتاب ۴۰.۰۵ متر و رکورد شکنی، مدال طلای رقابت‌های پرتاب نیزه پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد. او وعده داد رکورد پارالمپیک را دوباره می‌شکند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مسابقات پرتاب نیزه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ساعت ۵ بامداد به وقت تهران برگزار شد و سعید افروز با پرتاب ۴۰.۰۵ متر ضمن شکستن رکورد جهان در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کرد.

مائوریسیو والنسیا از کلمبیا با رکورد ۳۷.۸۴ متر دوم شد و به مدال نقره رسید. دیه‌گو فرناندو مندس دیگر کلمبیایی حاضر در این مسابقه نیز با رکورد ۳۷.۱۱ متر مدال برنز این رشته را کسب کرد ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

رکورد پارالمپیک را دوباره می‌شکنم

در ادامه، پرتابگر طلایی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو درباره رکورد شکنی خود در این مسابقات توضیحاتی را بیان کرد.

افروز گغت: این مدال برای من خیلی مهم است، چون برای رسیدن به آن خیلی تلاش کردم. اعضای خانواده‌ام و مردم در این مدت خیلی برای من انرژی مثبت فرستادند. خیلی خوشحالم با شکستن رکورد جهان و پارالمپیک به مدال طلا رسیدم. مدالم را با تمام وجود تقدیم می‌کنم به رهبر عزیزم، مردم کشورم که امیدوارم خوشحال شده باشند و البته خانواده‌ و مربی‌ام.

پرتابگر نیزه ایران خاطر نشان کرد: بعد از موفقیت در توکیو خودم را آماده می‌کنم برای درخشش در مسابقات جهانی، بازی‌های پاراآسیایی و بعد از همه این‌ها پارالمپیک پاریس. حتماً در پاریس بهتر از امروز ظاهر خواهم شد و رکورد پارالمپیک را دوباره می‌شکنم. من از توکیو که برگردم دوباره سخت تمرین می‌کنم، چون برای نتیجه بهتر باید بیشتر تمرین کنم.

او در ادامه یادآور شد: از روزی که تمریناتم را شروع کردم، نگاهی مثبت داشتم. اطمینان داشتم اگر سخت تلاش کنم، خدا هم نظر مثبتی به من خواهد داشت و بهترین نتیجه را خواهم گرفت. من برای رسیدن به مدال تمام توانم را گذاشتم و در اینجا باید از مسئولان تشکر کنم که من را حمایت کردند. این مدال حاصل کار جمعی است ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و ورزشی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.