خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۳۴۱۸۱۷

هزینه‌های اقامت در کیش چقدر است؟

هزینه‌های اقامت در کیش چقدر است؟

جزیر کیش دومین جزیره بزرگ ایران و چهارمین مقصد توریستی آسیایی در خلیج‌فارس است. رقیب جدی کیش در داشتن جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم است.

به گزارش تجارت‌‌نیوز، جزیر کیش دومین جزیره بزرگ ایران و چهارمین مقصد توریستی آسیایی در خلیج‌فارس است. رقیب جدی کیش در داشتن جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم است. با این تفاوت که هزینه‌های سفر به این جزیره بیشتر از رقیب است.

کیش، اولین جایی در ایران است که مشمول طرح منطقه آزاد شد؛ اتفاقی که فرصت خوبی را مهیا کرد تا این جزیره بتواند زیرساخت‌های مناسبی را در بحث گردشگری و توریسم داشته باشد. آنچنان که این جزیره با داشتن بیش از 8200 تخت اقامتی بیشترین تراکم مراکز اقامتی در ایران را به خودش اختصاص داده است و سالانه میزبان چیزی حدود یک میلیون و 700 هزار گردشگر ایرانی است.

هزینه‌ها مجموعا در کیش بالاتر از سایر مناطق کشور است. موقعیت آن به عنوان یک جزیره، نحوه دسترسی به استان‌های همجوار و البته محدودیت زمین برای تامین نیازها، باعث شده تا ترانزیت مواد غذایی و پوشاک و اجناس داخلی و صادراتی در کیش گران‌تر باشد.

البته مشمولیت این جزیره در قانون مناطق آزاد می‌تواند این امکان را برای گردشگران فراهم کند که دسترسی خوبی به کالاهای وارداتی داشته باشند و هزینه کمتری را برای خرید آن پرداخت کنند.

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که درباره کیش باید دانست این است که تنوع مراکز اقامتی در کیش این ظرفیت را ایجاد کرده است که شما هم می‌تواند یک سفر لوکس و هم یک سفر مقرون به صرفه را تجربه کنید. علاوه بر مراکز اقامتی، تفریحات در جزیره هم می‌تواند برای شما هزینه‌های مختلفی را داشته باشد.

از جمله رایج‌ترین و البته لوکس‌ترین تفریح‌ها در کیش، اجاره روزانه خودرو، غواصی در خلیج‌فارس و همچنین اجاره قایق‌های موتوری‌ست که گاهی اجاره آن از هزینه‌های پرداختی برای سفر و گردش در یک شهر و استان داخل کشور هم بیشتر می‌شود.

گران‌ترین‌‌های کیش، گران‌ترین‌های ایران

هتل‌های ساحلی کیش گران‌ترین هتل‌های ایران هستند که هزینه‌های اقامتی آن از پایه‌های میلیونی شروع می‌شود. هتل ترنج کیش با حداکثر هزینه اقامتی 3 میلیون و 800 هزار تومان، گران‌ترین هتل کشور است.

ترنج، اولین هتل روی آب، خاورمیانه و ایران است که نمونه‌اش را فقط در جزایر مالدیو و کاراییب می‌توان دید. در ساخت این هتل بسیار تلاش شده که به محیط زیست آسیبی نرسد، به همین دلیل مصالح هتل مطابق با استانداردهای روز دنیا و بی‌ضرر برای محیط‌ زیست است. همچنین وجود یک موج شکن طبیعی در محدوده هتل باعث شده که این منطقه موج شدید یا طوفان نداشته باشد.

پارمیس دیگر هتل لوکس کیش است که حداکثر هزینه اقامتی در آن، یک میلیون و 700 هزار تومان است. هتل پارمیس کیش ، یکی از پیشرفته‌ترین و بزرگترین هتل‌های جزیره کیش است که به دلیل نزدیک بودن به مراکز خرید و تفریحی در موقعیت ویژه‌ای قرار دارد.

اما اگر به دنبال مراکز اقامتی مناسب‌تر به لحاظ هزینه‌ هستید، می‌توانید به سراغ گزینه‌های دیگری بروید. هتل‌هایی مثل هتل 5 ستاره بین‌المللی کیش که هزینه‌های اقامتی در آن از پایه 290 هزار تومان آغاز می‌شود؛ هتلی تازه تاسیس و مدرن است که در بهترین منطقه جزیره زیبای کیش از بهار سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. هتل بین المللی کیش در ۱۴ طبقه از ۳۳۶ باب فضای اقامتی متنوع با کاملترین و مدرنترین امکانات روز دنیا تشکیل شده است.

هتل شباویز کیش هم از دیگر گزینه‌‌های پیشنهادی ما برای گردشگرانی است که دنبال اقامت لوکس و پرهزینه نبوده و در عین حال می‌خواهند از امکانات مناسبی بهره‌مند باشند. حداقل هزینه‌های اقامتی در این مجموعه از پایه 184 هزار تومان آغاز می‌شود. این هتل در مجموعه‌ای سرسبز و ویلایی به مساحت 20000 مترمربع در جنوب شرقی جزیره واقع شده است. از ویژگی‌های مهم این هتل دور بودن از مرکز شهر و هیاهوی آن است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.