کد مطلب: ۶۰۲۲۷۶

جشنواره فروش اقساطی واحدهای تجاری پردیس تهران

جشنواره فروش اقساطی واحدهای تجاری پردیس تهران

شهر جدید پردیس به جهت موقعیت عالی و دسترسی آسان، یکی از انتخاب‌های اصلی متقاضیان خرید واحدهای تجاری است که این روزها به دنبال پیدا کردن محلی ایده آل و مناسب برای سرمایه‌گذاری در املاک هستند.

شهر جدید پردیس به جهت موقعیت عالی و دسترسی آسان، یکی از انتخاب‌های اصلی متقاضیان خرید واحدهای تجاری است که این روزها به دنبال پیدا کردن محلی ایده آل و مناسب برای سرمایه‌گذاری در املاک هستند. چرا که روند شتابان توسعه تجاری در کنار توسعه مسکونی و زیست شهری در این منطقه خوش آب و هوا به قدری است که به زودی این شهر زیبا را به عنوان یکی از مراکز خرید هم در لیست گردشگران داخلی و حتی خارجی خواهیم دید.

نزدیکی به پایتخت، همجواری با مناطق خوش آب و هوا و مناسب تفریح و گردشگری و همچنین دور بودن از هیاهوی کلان‌شهری چون تهران، بعضی از مزیت‌های این شهر هستند. فاکتورهایی که کارشناسان را بر این باور داشته است که شهر جدید پردیس فراتر از فرمول‌ها و معیارهای شهرهای جدید ایران راه خود را خواهد رفت و از اندازه‌های یک شهر اقماری با ظرفیت‌های خاص فراتر خواهد رفت.

فاز ۱۱ شهر جدید پردیس نگینی بر انگشتر زیبا

با اینکه به لحاظ ساختار شهرسازی و شهرنشینی کل شهر پردیس از استاندارها و الگوهای دست اولی پیروی می‌کند، اما به نظر می‌رسد با تکمیل و توسعه فاز ۱۱ شهر جدید پردیس، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این منطقه خود را بیش از پیش بروز خواهد داد.

به این ترتیب روند توسعه فاز ۱۱ یکی از مطالعاتی‌ترین فازهای اجرا شده در شهر پردیس است چرا که تجربیات موجود در بخش‌های قبلی که در اختیار کوزو پارس، که در این فاز فعالیت دارد، قرار داشت و باعث شد نقشه راه اجرای این فاز یکی از بی‌نقص‌ترین‌ها در نوع خود باشد.

IMG 20211130 134755

ساخت و ساز مشکل و نتیجه عالی

عملیات سنگین و مشکل ساخت و ساز در این منطقه که بالغ بر ۵۸ میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاک‌ریزی در این منطقه کوهستانی است، یکی از فنی‌ترین عملیات‌های ساخت و ساز به حساب می‌آید که نه تنها در خاورمیانه، بلکه تجربه‌ای کم‌نظیر جهانی در امر ساخت و ساز به حساب می‌آید.

مرحله‌ای تازه در امر ساخت و ساز

شرکت کوزو که تاکنون ساخت و ساز پروژه‌هایی بزرگ در نقاط مختلف جهان در قالب مجتمع‌های مسکونی، تجاری ، هتل و بیمارستانی را بر عهده داشته است و هم اکنون نیز در رده جهانی، مقام ۱۲۶ در بین شرکت‌های برتر را داراست، تاکنون ساخت بیش از ۵۰۰ پروژه را براساس اهداف کارفرمایان و مطابق با زمان‌بندی ارائه شده در دنیا به اتمام رسانده است.

این گروه همواره با در نظر گرفتن کیفیت، در اختیار داشتن دانش و تکنولوژی به روز، منابع انسانی با تجربه و متخصص و همچنین دارا بودن گواهینامه‌های TESN ۹۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ توانسته به موقعیتی ممتاز در صنعت ساختمان جهان دست یابد.

شرکت عمرانی کوزو پارس یکی از شاخه‌های گروه بین‌المللی کوزو است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در کشور ایران و اختصاصا در شهر جدید پرند آغاز کرد و فعالیت‌ خود را با مدیریت ساخت فاز ۱۱ شهر جدید پردیس، با ساخت ۳۵۰۰۰ واحد ادامه داد.

اهمیت این پروژه علاوه بر عالی‌ترین استاندارهای ساخت و ساز و مهندسی شهری و چشم‌اندازهای طبیعی اطراف، در متریال‌های مصرف شده نیز خود را نشان داده است. تا جایی که بهترین موقعیت کسب و کار در واحدهای تجاری، بخشی از مزیت‌های ایجاد شده توسط شرکت کوزوپارس در این فاز است.

موقعیت حال و گذشته فاز ۱۱ شهر پردیس در دره آرا

فاز ۱۱ شهر پردیس، در ضلع شمال غربی شهر پردیس، در ۲۹ کیلومتری شهر تهران (سه راه تهرانپارس) و در فاصله ۷ کیلومتری میدان اصلی شهر پردیس (میدان امام) واقع شده است.

فاز ۱۱ در منطقه‌ای خوش آب و هوای دره آرا قرار گرفته که مرتفع‌ترین فاز شهر پردیس است. دره آرا همانطور که از نامش پیداست دارای سطوحی نسبتا شیب‌دار و ناهموار است و همین امر باعث شده این فاز دورنمای بسیار زیبا و مناظری چشم نواز داشته باشد.

این دره تا پیش از عملیات ساخت و ساز از سوی کوزوپارس، منطقه‌ای صرفا کوهستانی محسوب می‌شد که دارای جاذبه‌های بکر برای گردشگری بود. فاز ۱۱ شهر پردیس در ضلع شمالی بزرگراه تهران - پردیس و جاده قدیم جاجرود قرار گرفته و برای دسترسی به آن پس از خروجی راه اصلی و عبور از داخل تونل سلام می‌توان به آن رسید.

با توجه به آب و هوا، چشم‌اندازهای زیبا، کیفیت سازه‌ها و همچنین توسعه شهری، این فاز یکی از پرطرفدارترین فازهای این شهر است و همواره بر طرفداران آن افزوده می‌گردد.

از خیابان‌های مهم فاز ۱۱ می‌توان به مرکزی فاز ۱۱، طراوت، پیمان، فرزانه، توحید، فرهنگ، ایرانشهر، تعاون، حافظ، بنیاد، سعدی و خیام نام برد.

کمپین فروش واحدهای تجاری آماده

با توجه به موارد یاد شده و موقعیت عالی منطقه شهر جدید پردیس و بهترین نقطه آن یعنی فاز ۱۱، به نظر می‌رسد کمپین فروشی که هم اکنون توسط شرکت کوزو پارس برای واگذاری واحدهای تجاری این فاز در حال اجراست، فرصتی مغتنم برای متقاضیان واحدهای تجاری پیش آورده تا با هر نوع توان مالی، نسبت به خریدی استثنایی اقدام نمایند و از تخفیف‌های ویژه نیز بهره‌مند شوند.

IMG 20211130 134815

فاز ۱۱ شهر پردیس، علاوه بر دارا بودن بهترین موقعیت مشرف بر منطقه، از محاسنی دیگر مانند دسترسی‌های آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و نزدیک بودن به مراکز خرید نیز برخوردار است.

شرایط پرداخت به صورت نقد و اقساط و همچنین بهره‌مندی از ارائه مشاوره رایگان، از دیگر خدماتی هستند که گروه کارشناسی شرکت کوزوپارس در کمپین جاری خود برای واگذاری واحدهای تجاری فاز ۱۱ با تخفیف مناسب برای خریداران در نظر گرفته است.

خرید واحدهای تجاری با امتیازات ویژه

آن چه خرید واحدهای تجاری فاز ۱۱ شهر جدید پردیس را به خریدی عالی تبدیل می‌کند، نوع تعامل شرکت سازنده و فروشنده در قالب تسهیلات آسان پرداخت است.

به گفته بخش فروش شرکت کوزوپارس، خرید واحدهای تجاری در حال حاضر، یکی از هوشمندانه‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در قالب خرید ملک است زیرا شرکت کوزوپارس، در اقدامی موثر تلاش دارد که بهترین زمان و موقعیت خرید را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

چرا که ایشان می‌فرمایند که واحدهای یاد شده در ردیف عالی‌ترین‌ها به جهت نظارات مهندسی در سطح جهانی به شمار می‌روند و خریدشان نه تنها برای خریدار، بلکه برای نسل‌های آینده، سرمایه‌ای ماندگار و مناسب به شمار می‌رود. خریدی که، شامل تخفیف‌هایی فوری از ۱۵ تا ۲۵ در صد خواهد بود.

به گفته بخش فروش کوزو پارس، واحدهای تجاری فعلا از قیمت فروشی معادل به متری ۴۵ میلیون تومان آغاز می‌شود و تلاش بر این است که افزایش قیمتی اتفاق نیفتد. و این قیمت‌ها پیش از اعمال تخفیف می‌باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از سایت شرکت کوزو پارس به نشانی http://kuzupars.com/ بازدید کرده و یا با خط ویژه دفتر فروش ۷۵۰۷۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.