کد مطلب: ۶۴۳۴۳۷

چاپ بنر، روشی اقتصادی برای تبلیغات محلی کسب‌وکارهای کوچک

چاپ بنر، روشی اقتصادی برای تبلیغات محلی کسب‌وکارهای کوچک

در این مطلب قصد داریم که ساده‌ترین راه برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کارهای کوچک و نوپا را برایتان توضیح دهیم. زیرا کسب و کارهای کوچک بخش مهمی از بازار و گردش مالی در جهان را بر عهده دارند، بنابراین مهم‌ترین عامل موفقیت یک محصول، از طریق تبلیغات و اطلاع رسانی صورت می‌گیرد که باعث افزایش میزان فروش محصولات می‌شود.

در ادامه به معرفی چاپ بنر و انواع تبلیغات محلی و مهم‌ترین نکات برای تبلیغات مشاغل می‌پردازیم؛ پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

1

جایگاه چاپ بنر در تبلیغات

یکی از ارزان‌ترین و به صرفه‌ترین روش‌ها برای معرفی محصولات و خدمات در کسب و کارهای کوچک و تازه‌ تاسیس، تبلیغات و بازاریابی محلی به حساب می‌آید. هدف از تبلیغات افزایش آگاهی مشتریان نسبت به محصولات و خدمات شرکت‌ها و در نتیجه فروش بیشتر است.

تبلیغات محلی تأثیر بسیار زیادی در مشاغل دارد، از آن جایی که تبلیغات نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود. به ‌عنوان مثال تبلیغات بنری در بزرگراه‌ها و خیابان‌ها به‌ عنوان یکی از راهکارهای تبلیغات محلی پر بازدید شناخته شده است، که امکان دیده شدن تبلیغات محصولات و خدمات را برای گستره وسیعی از مخاطبان فراهم کرده است.

2 5

معرفی چاپ بنر و راهکارهای تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک

چاپ دیجیتال را اغلب افراد به نام چاپ بنر و فلکس می‌شناسند و از جمله ابزارهای تبلیغات محیطی است، که با توسعه صنعت چاپ دیجیتال و ورود دستگاه‌های چاپ اکوسالونت به دنیای چاپ، کم کم در تبلیغات و بازاریابی فضای خارجی جایگاه خود را پیدا کرد.

بنر متریالی از جنس PVC است، که کاملاً ضد آب، ضد خش و مقاوم در برابر صدمات محیطی و شرایط آب و هوایی مختلف است. هر چقدر ابعاد و اندازه چاپ بنر عریض‌تر و بزرگتر باشد، قابلیت جلب توجه بهتری از نمای دورتر را برای مخاطب دارد. سرعت چاپ، کیفیت بالا، قیمت کاملاً به صرفه و اقتصادی، ماندگاری، طول عمر بالا و چاپ در تیراژ کم از ویژگی‌های چاپ بنر است.

کسب و کارهای کوچک که قصد دارند از طریق تبلیغات درآمد خود را افزایش دهند، باید ابتدا مطمئن شوند که انواع تبلیغات را متناسب با بودجه خود انتخاب کنند. این مدل برای کسب و کارهای کوچک منطقی و درست است. به طور کلی برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک ۵ روش وجود دارد:

۱٫ تبلیغات چاپی و گرافیکی

تبلیغات چاپی اولین روش تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک قبل از تبلیغات دیجیتال است. این تبلیغات می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای بهینه سازی هزینه ها تبلیغاتی شما باشند. تبلیغات چاپی شامل تبلیغات مجله، تبلیغات بروشورها و تبلیغات روزنامه است.

۲٫ تبلیغات فضای بیرون و بنری

تبلیغات محیطی یا فضای باز به نوعی از تبلیغات گفته می‌شود که وقتی افراد خارج از منزل خود هستند در سطح شهر یا بیرون از شهر با این تبلیغات مواجه می‌شوند. این تبلیغات شامل موارد زیر هستند:

بیلبوردهای تبلیغاتی، اعلان‌های چاپی درون ‌شهری، تابلوهای دیجیتال، تابلو سر درب فروشگاه‌ها، تابلوهای تبلیغاتی در مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی، بیلبوردهای داخل شهر و بزرگراه‌ها، عرشه و پل‌های عابر پیاده، لایت باکس‌های داخل شهر و ایستگاه‌های مترو، ویدئووال های شهری، اماکن ورزشی، بیلبوردهای تبلیغاتی داخل غرفه‌های نمایشگاهی و تبلیغات بر روی بدنه وسائل حمل و نقل عمومی.

۳٫ تبلیغات پخش رسانه

این تبلیغات به شکل گسترده در تلویزیون و رادیو وجود دارد. اگر چه تبلیغات پخش شده علل الخصوص تبلیغات تلویزیونی، برای کسب و کارهای کوچک می‌تواند پر هزینه باشد. اما برای کم کردن هزینه می‌توانید تبلیغات خود را به ایستگاه‌های تلویزیونی و رادیوی محلی در نزدیکی خود بسپارید که هزینه‌ی مقرون به صرفه تری داشته باشد.

۴٫ تبلیغات موبایلی و پیامکی

تبلیغات موبایلی نوعی از تبلیغات دیجیتالی است، که در آن از تبلیغات پیامکی در تلفن‌های همراه و تبلت‌ها استفاده می‌شود.

۵٫ تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی یک انتخاب نسبتاً مقرون به صرفه است که شما می‌توانید با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنید و موفق شوید. شما با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و لینکدین، می‌توانید برای تبلیغات خود مخاطبانتان انتخاب کنید.

۶ نکته مهم برای تبلیغات بنری کسب و کارهای کوچک

در این مطلب ۶ نکته ضروری از بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک را به شما معرفی می‌کنیم، که می‌توانید از آنها برای بهبود فعالیت‌های تبلیغاتی مؤسسات خود استفاده کنید:

  1. مخاطبان از ویدیوهای آموزشی بسیار استقبال می‌کنند، پس بهتر است در هنگام تبلیغات آموزش‌های ویدیویی را در اولویت کاری خود قرار دهید.
  2. سعی کنید با تبلیغات خوب و مفید، بتوانید مخاطب هدف را به خوبی شناسایی کنید.
  3. اگر تبلیغات شما به‌ صورت آنلاین نیست، می‌توانید برای ارزیابی بهتر از روند کارها که چگونه پیش می‌رود، ایمیل و شماره تماس خود را برای پیگیری در اختیار افراد قرار دهید.
  4. باید بدانید که بسته به نوع کسب و کاری که دارید، باید براساس همان زمان تبلیغات کنید.
  5. خوب برندسازی کنید، طوری که مشتریان به مرور زمان طرح تبلیغات شما را شناسایی کرده و با آن ارتباط برقرار کنند.
  6. در مکان‌های مناسب تبلیغات خودتان را در معرض دید دیگران به نمایش بگذارید.

۵ مزیت استفاده از چاپ بنر برای مشاغل کوچک

با چاپ بنر که به خوبی آشنا شدیم، حال وقت این رسیده که با مزیت های استفاده از این روش در مقایسه با سایر روش ها صحبت کنیم. این مزایا عبارتند از:

  1. تبلیغات محیطی هدفمند برای مخاطبان مورد نظر
  2. استفاده از بنرهای ارزان قیمت و مقرون به صرفه برای تبلیغات محلی
  3. پایدار بودن مشتریان نسبت به شرکت و مؤسسات شما
  4. قابلیت استفاده‌ی مجدد از بنر در صورت نیاز
  5. ثبت شدن نام تجاری شرکت و مؤسسات در ذهن مشتریان با تبلیغات جذاب

چاپ سبحان؛ بهترین مرکز چاپ انواع بنر

مجتمع چاپ سبحان به‌عنوان یک مجموعه قدرتمند و پیشرفته در ارائه خدمات انواع خدمات چاپ بنر و تبلیغات محیطی، فعالیت خود را با هدف ایجاد تحول در عرصه سفارش‌های چاپی در سطح گسترده آغاز کرده است. این مجموعه برای سهولت مشتریان، بستر آنلاینی را فراهم نموده است تا بتوانند در هر لحظه و هرجا به ‌صورت آنلاین محصولات چاپی مورد نظرشان را در سایت www.sobhanprint.com مشاهده کرده و به آسانی سفارش خود را ثبت نمایند.

چاپ سبحان به ‌واسطه حُسن انجام کار، تعهد به مشتریان، ارائه خدمات با کیفیت، مسئولیت‌پذیری بالا و قیمت گذاری منصفانه، توانسته در حوزه صنعت چاپ تبلیغات محیطی، میان مشتریان و همکاران جایگاه مناسبی ایجاد نماید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.