خبر مهم:

کد مطلب: ۷۱۲۲۵۰

حضور ایرانسل در رویداد فناوارانه خودروهای آینده

حضور ایرانسل در رویداد فناوارانه خودروهای آینده

 نشست خبری رویداد فناورانه خودروهای آینده، با حضور مدیر گروه خودرویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون طراحی مرکز تحقیقات سایپا و مدیرکل کسب و کارهای سازمانی ایرانسل برگزار شد.

نشست خبری رویداد فناورانه خودروهای آینده، صبح روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱، با حضور مدیر گروه خودرویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون طراحی مرکز تحقیقات سایپا و مدیرکل کسب و کارهای سازمانی ایرانسل، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

این رویداد، در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهر ۱۴۰۱، در قالب همایش و نمایشگاه، با محورهایی از جمله طراحی و ساخت خودروهای برقی و هیبریدی ارزان قیمت، طراحی و ساخت قطعات و ماژول‌های خودروهای برقی و هیبریدی، طراحی و ساخت سیستم‌های پیشرفته کمک راننده، توسعه فناوری‌های خودروهای متصل و اجزا و زیرساخت‌های مرتبط با آن و … در محل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروسازی سایپا، با حضور اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برگزار می‌شود.

مدیرکل کسب و کار سازمانی ایرانسل: یکی از دلایل حضور ایرانسل در این اکوسیستم، این است که با پیشتازی و تجربه بی‌بدیل ورود و توسعه ۵G در ایران، فاصله بین دسترسی به فناوری تا تبدیل کردن آن به یک محصول تجاری را کم کند.

جزئیات بیشتر:
https://irancell.ir/b/296120/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.