خبر مهم:

کد مطلب: ۱۵۰۵۸۸

تحریم‌ها فرصتی برای افزایش مبادلات اندونزی و روسیه

تحریم‌ها فرصتی برای افزایش مبادلات اندونزی و روسیه

دولت اندونزی اعلام کرد: قصد دارد در ازای دریافت جنگنده از روسیه به این کشور چای، روغن پالم و قهوه صادر کند، مقامات اندونزی معتقدند تحریم های آمریکا و اروپا علیه روسیه فرصتی برای گسترش مناسبات تجاری بین ۲ کشور است.

دولت اندونزی اعلام کرد: قصد دارد در ازای دریافت جنگنده از روسیه به این کشور چای، روغن پالم و قهوه صادر کند. مقامات اندونزی معتقدند، تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه روسیه فرصتی برای گسترش مناسبات تجاری بین ۲ کشور است.

به گزارش تجارت‌نیوز، دولت اندونزی اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه روسیه فرصتی برای توسعه روابط تجاری بین دو کشور است.

مقامات اندونزی همچنین اعلام کردند، قصد دارند در ازای دریافت جنگنده از روسیه به این کشور، چای، روغن پالم، قهوه و دیگر محصولات خود را صادر کنند.

وزیر بازرگانی اندونزی اعلام کرد، این تهاتر تحت نظارت دولت‌های دو کشور انجام شده و بر همین مبنا به زودی 11 فروند جنگنده سوخوی 35 از روسیه به اندونزی ارسال می‌شود و در عوض اندونزی محصولاتی نظیر روغن پالم، چای و قهوه و همچنین برخی تولیدات دفاعی خود را به روسیه صادر خواهد کرد.

پیشتر تفاهمنامه مربوط در این زمینه بین مقامات شرکت PT اندونزی و شرکت‌ روستک روسیه امضا شده بود.

روستک اعلام کرده است که نسبت به اجرای این‌گونه توافقات پایبند است.

در عین حال روسیه می‌تواند کالاهای جدیدی را در ازای صادرات جنگنده به اندونزی از این کشور دریافت کند.

جاکارتا قصد دارد به دلیل کاهش تقاضای روغن پالم در اروپا مشتریان جدیدی برای این محصول خود در جهان پیدا کند.

اندونزی بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن پالم در جهان است که از این محصول کشاورزی به عنوان روغن خوراکی، مواد اولیه محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین سوخت‌های زیستی استفاده می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.