کد مطلب: ۲۴۰۲۷۲

تشکیل کارگروه مشترک میان ریاست‌جمهوری و وزارت نفت

تشکیل کارگروه مشترک میان ریاست‌جمهوری و وزارت نفت

معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس گفت: بهتر است کارگروه مشترکی از امور حقوق شهروندی ریاست‌جمهوری و وزارت نفت تشکیل شود تا با یکدیگر تعاول داشته باشند.

شجاع‌الدین بازرگانی، معاون وزیر در امور حقوقی و مجلس وزارت نفت، در سمینار «حقوق انسانی زن» که با حضور شهیندخت مولاوردی، دستیار رئیس‌جمهوری در امور حقوق شهروندی در ساختمان صندوق بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان وزارت نفت برگزار شد، گفت: جایگاه زنان در جامعه و به ویژه صنعت نفت، جایگاه ویژه‌ای است که با تبیین و تفسیر مسائلی همچون حقوق شهروندی، این جایگاه به مرور تقویت می‎شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون وزیر در امور حقوقی و مجلس وزارت نفت با بیان این‌که باید ظرفیت‌های ناشناخته و معطل‌مانده زنان در جامعه را به درستی به‌کار گرفت، گفت: اجرای حقوق شهروندی لازمه رسیدن به توسعه پایدار است و زمانی که این بحث به زنان مربوط می‌شود، به‌نوعی این مسئله تلنگری به ما مردان است تا از توان زنان در جایگاهی درست و به نفع جامعه شهروندی، استفاده و حقوق آنان را احصا کنیم.

وی با بیان این‌که لازمه هر فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی است، گفت: بهتر است کارگروه مشترکی از امور حقوق شهروندی ریاست‌جمهوری و وزارت نفت تشکیل شود، در این صورت، این کارگروه مشترک در تعامل با یکدیگر می‌توانند در بحث حقوق شهروندی،مطالبات بانوان را به شکل مطلوب‎تری دنبال کنند. تبیین حقوق شهروندی، حلقه مفقوده‌ای در زنجیره توسعه پایدار بود که دولت یازدهم و دوازدهم، با اهتمام بسیار، آن را به منصه ظهور رساند.

منبع: وزارت نفت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.