کد مطلب: ۱۳۷۱۱۴

افتتاح دو واحد صنعتی و بازدید از ۶ طرح صنعتی زنجان

افتتاح دو واحد صنعتی و بازدید از 6 طرح صنعتی زنجان

وزیر صنعت، معدن و تجارت پنج‌شنبه در سفر به استان زنجان دو طرح صنعتی را افتتاح و از 6 واحد صنعتی نیز در این استان بازدید می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در این سفر دو طرح صنعتی شرکت عایق‌های الکتریکی پارس و شرکت شرکت پویا ریس ابهر (ریسندگی نخ پنبه‌ای) با حضور مهندس نعمت‌زاده افتتاح می‌شود و در ادامه این افتتاح‌ها وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت‌های شرکت صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو)، شرکت ترانسفورماتورسازی کوشکن (تسکو)، شرکت نوردکاران فولاد افق، شرکت ‌آرین توتون صنعت GTI، طرح صنعتی سرجین بافت بهبهانی و شرکت راشا کاسپین ایرانیان (تولید کاغذ از ضایعات) بازید خواهد کرد.

در طرح توسعه شرکت صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو) به ظرفیت تولید سالانه یک هزار و 630 دستگاه انواع واگن‌های مسافری، باری و تریلر دیده شده است. همچنین میزان سرمایه‌گذاری انجام یافته آن یک هزار و 70 میلیارد ریال است که برای 256 نفر شغل ایجاد کرده است.

شرکت ترانسفورماتورسازی کوشکن (تسکو) در شهرک صنعتی شماره یک زنجان واقع شده که با ظرفیت تولید سالانه 15 هزار دستگاه ترانسفورماتورهای توزیع (کاربرد در صنعت برق) با سرمایه‌گذاری 210 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای 192 نفر فعالیت می‌کند.

شرکت عایق‌های الکتریکی پارس در شهرک صنعتی شماره یک زنجان واقع شده که در طرح توسعه‌ای خود قادر است با 272 نفر شاغل و 230 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به ظرفیت تولید سالانه 2 هزار و 400 تن عایق‌های الکتریکی سلولزی ترانسفورماتور برسد.

شرکت نوردکاران فولاد افق در شهرک صنعتی ابهر واقع شده است که با سرمایه‌گذاری یک هزار و 420 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای 119 نفر به میزان 299 هزار تن در سال میله، میلگرد و مفتول فولادی و فولاد آلیاژی الکترود جوشکاری تولید کند.

شرکت ‌آرین توتون صنعت GTI ظرفیت تولید این شرکت سالانه 22 میلیارد نخ سیگارت فیلتردار است که با سرمایه‌گذاری یک هزار و 478 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای 300 نفر فعالیت می‌کند.

شرکت راشا کاسپین ایرانیان (تولید کاغذ از ضایعات) در شهرک صنعتی شماره یک زنجان قرار دارد که با ظرفیت تولید سالانه 220 هزار تن انواع کاغذ بسته‌بندی توسط 250 نفر و سرمایه‌گذاری به میزان 4 هزار و 794 میلیارد ریال فعال است.

طرح صنعتی سرجین بافت بهبهانی در شهرک صنعتی شماره یک زنجان قرار دارد که با 882 هزار و 553 میلیون ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی برای یک هزار و 400 نفر به ظرفیت تولید سالانه 5 هزار و 950 تن نخ پنبه، 5 میلیون و 950 هزار متر مربع پارچه و 10 میلیون و 500 هزار عدد انواع پوشاک برسد.

شرکت پویا ریس ابهر (ریسندگی نخ پنبه‌ای) در شهرک صنعتی افق ابهر مستقر است که با 286 نفر پرسنل و سرمایه‌گذاری یک هزار و 300 میلیارد ریال به ظرفیت تولید سالیانه 4 هزار و 800 تن نخ 100 درصد پنبه‌ای رینگ، یک هزار و 200 تن نخ پنبه‌ای پلی‌استر رینگ و یک هزار و 500 تن رنگرزی الیاف و نخ برسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.