خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۸۰۰۰۹

شهرک‌ها و نواحی صنعتی کمی بیشتر شدند

شهرک‌ها و نواحی صنعتی کمی بیشتر شدند

تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۶ نسبت به میزان این شهرک‌ها و نواحی تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۵ با رشدی ۰.۸ درصدی روبرو شده است.

تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۶ به تعداد ۹۶۰ مورد بوده که این این شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۵ به تعداد ۹۵۲ مورد بوده است تا رشد ۰.۸ درصدی را در این زمان نشان دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، تعداد شهرک‌ها و نواحی در دست بهره‌برداری تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۶ به تعداد ۷۹۶ مورد بوده که در قیاس با تعداد شهرک‌ها و نواحی در دست بهره‌برداری تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۵ رشد ۰.۲ درصدی را نشان می‌دهد، چرا که تعداد این شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۵ به تعداد ۷۷۹ مورد بوده است.

علاوه بر این واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی طی شش‌ماهه نخست سال ۱۳۹۶ معادل ۱۱۰۸ مورد بوده که در قیاس با ۹۷۴ واحد به بهره‌برداری رسیده در شش‌ماهه نخست سال ۱۳۹۵ حاکی از رشد ۱۳.۸ درصدی است.

همچنین در ارتباط با تعداد واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید خاطرنشان کرد تعداد این واحدها تا پایان شهریور ماه امسال ۴۰ هزار و ۳۱۶ مورد بوده که در قیاس با تعداد واحدهای به بهره‌برداری رسیده تا شهریور ماه سال ۱۳۹۵ به تعداد ۳۸ هزار و ۳۶۹ مورد نشان‌دهنده رشد ۵.۱ درصدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

در مورد اشتغال واحدهای به بهره‌داری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید اعلام کرد که تعداد این واحدها طی شش‌ماهه ۱۳۹۶ معادل ۱۵۹۴۱ نفر بوده که در قیاس با اشتغال ۱۴ هزار و ۶۲ نفری در شش‌ماهه نخست سال ۱۳۹۵ رشدی ۱۳.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

علاوه بر این تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۶ در واحدهای به بهره‌برداری رسیده معادل ۸۰۷ هزار و ۷۸۷ شغل ایجاد شده که این اشتغال‌زایی تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۵ به تعداد ۷۷۸ هزار و ۳۶۹ مورد بوده است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.