خبر مهم:

کد مطلب: ۳۲۵۲۴۳

رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

بستر خوبی برای سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی فراهم است

بستر خوبی برای سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی فراهم است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: امروز به دلیل امنیت پایدار در استان بستر خوبی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در آذربایجان غربی فراهم شده است.

محمود واعظی یکشنبه شب در نشست با فعالان و تشکل‌های اقتصادی آذربایجان غربی افزود: امروز با وجود محدودیت‌های مختلف، زمینه صادرات بیش از گذشته فراهم و آمار صادرات در ماه‌های گذشته در بخش‌های مختلف و در مجموع رشد خوبی داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز،واعظی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت مطلوب در آذربایجان غربی برقرار است ادامه داد: این استان علاوه بر ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی، گردشگری و موقعیت مرزی استان از نظر نیروی انسانی جوان و کارآمد نیز بسیار غنی است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور عنوان کرد: این استان از ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی در حوزه‌های مختلف اقتصادی برخوردار است، اما دولت و بخش خصوصی به تنهایی نمی‌توانند در فعالیت‌های اقتصادی موفقیت کاملی به دست بیاورند.

واعظی خاطر نشان کرد: استان آذربایجان غربی از مزیت‌های اقتصادی فراوانی در حوزه‌های مختلف برخوردار است که با فعال کردن این بخش‌ها می‌تواند با سرعت به تمام شاخص‌های اقتصادی دست یابد.

وی تاکید کرد: باید با روش‌های مختلف ظرفیت‌های ناشناخته گردشگری استان به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود و بدون تردید رونق گردشگری می‌تواند رفاه و آبادانی استان را به دنبال خود داشته باشد.

در این جلسه فعالان و نمایندگان تشکل‌های مختلف اقتصادی مطالبات و پیشنهادات خود را در حوزه فعالیت‌های صنعتی، کشاورزی، باغداری و گردشگری با رئیس دفتر رییس جمهور در میان گذاشتند.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.