خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۶۴۳۸۳۷

قیمت موبایل ۲۱ فروردین ۱۴۰۱/ اولین رندرهای گلکسی A۵۴ منتشر شد

قیمت موبایل ۲۱ فروردین ۱۴۰۱/ اولین رندرهای گلکسی A54 منتشر شد

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل و شیائومی را در بازار امروز یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱، مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل در بازار امروز ۲۱ فروردین (در مورد تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند)، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.قیمت‌ها از سایت زومیت هستند.

0 page 0001

1- قیمت موبایل ۲۱ فروردین/ اپل 3 page 0001 2 2- قیمت موبایل ۲۱ فروردین/ سامسونگ 3 page 0001 3- قیمت موبایل ۲۱ فروردین/ شیائومی

اولین رندرهای گلکسی A54

گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ محبوبیت زیادی در بازار دارند و کره‌ای‌ها به‌طور معمول تلاش می‌کنند در محصولات این مجموعه تعادل مناسبی بین قیمت گوشی و مشخصات فنی برقرار کنند. گلکسی A53 جدیدترین عضو سری A50 است که هم‌اکنون امکان تهیه‌ی آن در بازار وجود دارد.

درحالی‌که زمان زیادی تا معرفی و عرضه‌ی گلکسی ای ۵۴ (Samsung Galaxy A54) باقی مانده، افشاگران دست‌به‌کار شده‌اند و جزئیاتی از طراحی این گوشی را فاش کرده‌اند. رسانه‌ی لتس‌گو‌دیجیتال براساس اطلاعات فاش‌شده، رندرهای گوشی گلکسی A54 را تولید کرده است.

alleged galaxy a54 render pink back front

در رندرها می‌بینیم که گلکسی A54 قرار است زبان طراحی نسل قبل را حفظ و بهبودهایی در آن ایجاد کند. پنل پشتی همچنان میزبان دوربین چهارگانه به‌همراه فلاش LED است و پنل جلویی از نمایشگر اینفینیتی O میزبانی می‌کند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ در پی عرضه‌ی گلکسی A54 در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و آبی است.

در حال حاضر به مشخصات فنی رسمی گلکسی A54 دسترسی نداریم، اما استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در این گوشی دور از انتظار نخواهد بود؛ به‌خصوص با دانستن این حقیقت که سامسونگ اخیراً از گوشی گلکسی M53 با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.