خبر مهم:

کد مطلب: ۱۴۰۷۰۹

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد

افتتاح مسکن مهر پردیس ماهانه می‌شود

افتتاح مسکن مهر پردیس ماهانه می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از برنامه‌ریزی برای افتتاح ماهانه پروژه‌های مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: مسائل جانبی فاز ۸ حل شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سعید غفوری در حاشیه مراسم افتتاح 2114 واحد مسکن مهر پردیس اظهار کرد: اسفند ماه سال گذشته 1000 واحد مسکن مهر در محله‌های سهند و سبلان فاز 8 افتتاح شد.

وی با یادآوری اینکه اردیبهشت ماه امسال در محله دنا افتتاح مسکن مهر داشتیم، تصریح کرد: بابت تاخیرهای یک سال اخیر و پیش از آن از متقاضیان مسکن مهر عذرخواهی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: تلاش می‌کنیم با کمک پیمانکاران مسکن مهر تاخیرها را تا حدودی جبران کنیم.

غفوری بیان کرد: پیمانکاران مسکن مهر پردیس از 6 فروردین کارگاه‌های خود را فعال کرده‌اند. این مسئله باعث شد امروز بتوانیم در 8 نقطه فاز 8 پردیس بیش از دو هزار واحد مسکن مهر را با تمام امکانات زیربنایی، روبنایی، محوطه‌سازی و آماده‌سازی افتتاح کنیم.

وی همچنین گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، افتتاح مسکن مهر پردیس ماهانه می‌شود، به طوری که در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور امسال نیز تعدادی از پروژه‌های واحدهای دارای امنکانات زیربنایی و روبنایی را افتتاح می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اوراق خزانه اسلامی را پتانسیل خوبی برای حل مشکل منابع ملی پروژه‌ها اعلام کرد و گفت: مسائل جانبی فاز 8 (دره بهشت) حل شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.