کد مطلب: ۹۰۷۷۸۱

بازار مسکن اصفهان در حالت استندبای

 بازار مسکن اصفهان در حالت استندبای

بررسی فایل های فروش در اصفهان نشان می دهد با بودجه زیر یک میلیارد تومان می‌توان در شهرستان‌های آن واحدی تا 80 مترمربع خریداری کرد و برای خرید آپارتمانی 90 تا 100 متری در مرکز استان، دست کم باید یک میلیارد و 300 میلیون تومان در نظر داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در اصفهان، آنطور که واسطه‌گران ملکی می‌گویند به دلیل نوسانات ارزی اخیر، اکثر فروشنده‌ها آنقدر راغب به فروش نیستند و به گفته آنها مالکان و سازندگان منتظرند که ببینند تا یک الی دو ماه آینده چه اتفاقی در بازار دلار رخ می‌دهد.

به گفته واسطه‌گران هرچند هم‌اکنون خریدار افزایش پیدا کرده اما فروشنده‌ها نمی‌دانند که اگر ملکشان را را به فروش برسانند؛ آیا می‌توانند آن را تبدیل به احسن کنند یانه؟

بنا به مشاهدات ما، در اصفهان با بودجه زیر یک میلیارد تومان می‌توان در شهرستان‌های آن واحدی تا 80 مترمربع خریداری کرد و برای خرید آپارتمانی 90 تا 100 متری در مرکز استان، دست کم باید یک میلیارد و 300 میلیون تومان در نظر داشت.

برای واحدی با 100 مترمربع زیربنا و 9 سال ساخت در محله رزمندگان، 3 میلیارد و 850 میلیون تومان و برای واحدی با 95 مترمربع زیربنا و 11 سال ساخت در محله اشراق، 3 میلیارد و800 میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت مسکن در اصفهان

در محله بزرگمهر، برای آپارتمانی 96 متری و 1 سال ساخت، 7 میلیارد و 800 میلیون تومان و در محله بهارستان، برای  واحدی 100 متری و 1 سال ساخت، 2 میلیارد و 950 میلیون تومان تعیین شده است.

منبع : اکوایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.