خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۶۳۶۱۲۹

اصلاح یک باور اشتباه در سوخت‌های زیستی

اصلاح یک باور اشتباه/ ترکیب بنزین با اتانول ذرت با محیط زیست سازگار است؟

اصلاح یک باور اشتباه/ ترکیب بنزین با اتانول ذرت با محیط زیست سازگار است؟

تحقیقات منتشر شده در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم می‌گوید که اتانول حاصل ذرت با آب و هوا سازگار نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک مطالعه جدید در ایالات متحده آمریکا نشان می‌دهد که ترکیب سوخت زیستی بیواتانول حاصل از ذرت با بنزین ممکن است به اندازه استفاده از بنزین تنها با محیط زیست سازگار نباشد.

آن طور که Auto Express گزارش داده، تحقیقات منتشر شده در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم می‌گوید که اتانول حاصل ذرت با آب و هوا سازگار نیست. این مطالعه نشان می‌دهد که تغییر کاربری زمین برای کشت ذرت مورد نیاز برای تولید اتانول نیازمند استفاده از ۲۴ درصد منابع کربن بیشتر است.

این مطالعه با تحقیقات قبلی وزارت کشاورزی ایالات متحده در تضاد است. به گزارش اتوبلاگ، جف کوپر، رئیس و مدیر عامل انجمن سوخت‌های تجدیدپذیر در ایالات متحده، این تحقیق را کاملاً تخیلی و اشتباه خواند.

پالایشگاه‌های نفت آمریکا از سال ۲۰۰۵ طبق قانون ملزم شده‌اند که هر سال ۱۵ میلیارد گالن (۶۸ میلیارد لیتر) اتانول ذرت را با بنزین ایالات متحده مخلوط کنند.

در ایالات متحده اتانول از ذرت به دست می‌آید اما در بریتانیا برای به صرفه بودن از موادی مانند غلات کم عیار، قندها و ضایعات چوب استفاده می‌شود. در بریتانیا، بنزین E10 که حاوی ۱۰ درصد اتانول است - جایگزین بنزین E5 (اتانول پنج درصد) به عنوان فرم استاندارد بدون سرب در سپتامبر ۲۰۲۱ شد. دولت ادعا کرد که این امر باعث کاهش انتشار دی اکسید کربن تا ۷۵۰ هزار تن در سال معادل آن می شود.

مهمترین اخبار حوزه اقتصاد سبز را در صفحه اقتصاد سبز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.