کد مطلب: ۹۱۰۷۴۲

رضایت وزیر ارتباطات از عملکرد اپراتورها؛ کارشان خوب است!

رضایت وزیر ارتباطات از عملکرد اپراتورها؛ کارشان خوب است!

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید: ترافیک داخل کشور روز به روز در حال افزایش است و اکنون تقریباً نیمی از ترافیک مصرفی مردم ترافیک داخلی و نیم دیگر خارجی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، عیسی زارع پور درباره افزایش پهنای باند اینترنت کشور از زمان آغاز دولت سیزدهم تاکنون، بیان کرد: در حال حاضر بیش از دو برابر نیاز کشور پهنای باند تأمین شده و پهنای باند نسبت به ابتدای دولت سیزدهم تقریباً دو برابر شده است.

زارع پور درخصوص اینکه در حال حاضر چند درصد از ترافیک اینترنت کشور داخلی و چند درصد خارجی است، گفت: ترافیک داخل کشور روز به روز در حال افزایش است و اکنون تقریباً نیمی از ترافیک مصرفی مردم ترافیک داخلی و نیم دیگر خارجی است.

وی درباره اینکه وعده افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت اپراتورها تا چه میزان به هدف نزدیک شده است؟ بیان کرد: این موضوع در حال پیگیری است و سازمان تنظیم مقررات به زودی نشستی برگزار می کند و از سایت رونمایی خواهد کرد که هر دو هفته یک بار سرعت هر اپراتور را نشان می دهد تا مردم ببینند که وضعیت سرعت به چه شکل است، اگر اپراتورها به تعهدات خود عمل کنند فبهاالمراد و اگر عمل نکند حتماً جریمه خواهند شد.

زارع پور در پاسخ به این پرسش که به عنوان وزیر ارتباطات از عملکرد اپراتور در زمینه افزایش سرعت اینترنت راضی هستید؟ گفت: بله، کار خوب جلو می رود.

منبع : شفقنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.