خبر مهم:

کد مطلب: ۱۶۴۶۹۸

وزیر ارتباطات به همراه مدیران سه اپراتور راهی عراق شد

وزیر ارتباطات به همراه مدیران سه اپراتور راهی عراق شد

به منظور رایزنی‌های ارتباطی با مقامات عراقی و بررسی و ارايه هر چه بهتر سرویس‌های ارتباطی به زايران، وزیر ارتباطات به همراه مدیران ارشد سه اپراتور ارتباطی کشور راهی عراق شد.

به منظور بررسی سرویس رومینگ بین‌الملل در کشور عراق و بازدید از محل‌های پرترافیک نجف، کربلا و رایزنی با مقامات عراقی برای ارائه خدمات و سرویس‌های ارتباطی و اینترنت و آنتن‌دهی مناسب به زائران اربعین حسینی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه مدیران ارشد سه اپراتور تلفن همراه کشور و جمعی از مسئولان ارتباطی راهی عراق شدند.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، بر این اساس در سال‌های گذشته به منظور رفاه حال زائران حسینی خدمات رایگانی نیز از سوی اپراتورها ارائه می‌شد که امسال هنوز مشخص نیست این خدمات ارائه شود با خیر.

در سال‌های گذشته همراه اول با افزایش ظرفیت آنتن‌های BTS خود در گذرگاه‌های مرزی شلمچه، چذابه و مهران توانست رضایت کاربران خود را که به کربلا سفر کرده بودند، جذب کند.

همچنین ایرانسل سال گذشته، در تمامی نقاط تحت پوشش اپراتورهای میزبان در کشور عراق، به طور دائم به ارائه خدمات اینترنت پرسرعت همراه، مکالمه و پیامک پرداخت.

رایتلی‌ها نیز در راستای خدمات افزون‌تر به زائران عتبات عالیات اقدام به ارایه خدمات رومینگ بین‌الملل در کشور عراق در ایام اربعین حسینی کردند. با استفاده از این سرویس کاربران توانستند از به‌صرفه‌ترین خدمات و تعرفه‌ها با بهترین کیفیت بهره‌مند شوند.

در حال حاضر رایزنی‌ها برای ارائه خدمات بهتر ارتباطی از سوی مسئولان ایرانی و عراقی در جریان است و متعاقبا و با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی خدمات سه اپراتور اعلام می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.