فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۶۲۶۶۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جاستین سان چرخه صعودی بعدی بازار را پیش بینی می‌کند

جاستین سان چرخه صعودی بعدی بازار را پیش بینی می‌کند

جاستین سان، بنیان‌گذار ترون پیش بینی می‌کند که بازار ارز دیجیتال در دو سال آینده وارد چرخه صعودی تازه‌ای می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جاستین سان در سخنرانی اخیر خود در هفته بلاکچین 2023 کره، نسبت به روند صعودی آینده بازار ابراز خوش‌بینی کرد. وی گفت، این صنعت در طی سال گذشته مشغول گذراندن یک فرآیند فرسایشی بوده است که برای جذب شوک‌های بازار ناشی از سقوط شرکت‌هایی مانند FTX به زمان نیاز دارد. این میلیاردر کریپتو معتقد است که صنعت ارز دیجیتال در مجموع به همان اندازه نیاز به زمان برای بازسازی اعتماد و توسعه دارد.

جاستین سان چشم‌انداز قانون‌گذاری در آسیا را روشن می‌بیند

سان با صحبت در مورد مقررات کریپتو در رویداد کره، تاکید کرد که حتی با وجود اقدامات نظارتی قوی از سوی کشورهای غربی مانند ایالات متحده، فناوری رمز ارز یک اولویت استراتژیک جهانی است که تمام کشورها در نهایت با آن درگیر خواهند شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد، انتظار می‌رود، حمایت پشت استیبل کوین‌های وابسته به دلار در آسیا قوی بماند، این مسئله به دلیل محیط نظارتی مناسبی است که در این منطقه وجود دارد. سان افزود، این روند در طول دوران ظهور وب 3.0 ادامه یافت و همزمان کشورهای آسیایی نیز جایگاه محوری خود را در مباحث جریان اصلی صنعت کریپتو بازیابی کردند.

تقویت صنعت رمز ارز در هنگ کنگ و سنگاپور

جاستین سان همچنین در مورد چشم‌انداز در حال تحول عرصه ارزهای دیجیتال آسیایی با تمرکز ویژه بر تجدید فعالیت هنگ کنگ صحبت کرد. از لحاظ تاریخی، هنگ کنگ یک مرکز مورد علاقه برای مبادلات ارزهای دیجیتال بوده است، اما سیاست‌های سختگیرانه ارزهای دیجیتال در چین باعث خروج چندین پروژه برجسته از این کشور شده است.

با این وجود، هنگ کنگ اخیراً مسیر احیای خود را آغاز کرده و سیاست‌های سازگارتری را برای احیای خود جهت ورود شرکت‌های ارز دیجیتال در پیش گرفته است. این تغییر، روحیه رقابتی را در این کشور برانگیخته است و در ادامه سنگاپور را به سمت فعالیت بیشتر در این حوزه سوق می‌دهد؛ زیرا هدف هنگ کنگ حفظ موقعیت رهبری در سطح منطقه است.

جاستین سان معتقد است که رقابت و همکاری حاصله بین هنگ کنگ و سنگاپور آماده است تا انرژی جدیدی را به صنعت ارزهای دیجیتال جهانی تزریق کند و طیف وسیع‌تری از فرصت‌ها را هم برای سرمایه‌گذاران و هم برای کارآفرینان ارائه دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.