فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۲۶۶۱۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس از نگاه کارشناسان (اینفوگرافیک)

پیش‌بینی بورس از نگاه کارشناسان (اینفوگرافیک)

شاخص کل بورس برخلاف هفته گذشته افت ۱٫۳ درصدی داشت. اما شاخص در هفته جاری نوسانی بود، وارد کانال ۱٫۲ میلیونی شد. کارشناسان معاملات هفته آینده را متعادل پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس در هفته جاری افت ۱٫۳ درصدی داشت و شاخص وارد کانال ۱٫۲ میلیونی باقی ماند.

همچنین شاخص کل هم‌وزن در محدوده ۳۲۶ هزار و ۲۵۰ قرار گرفت و کاهش ۲.۰۳ درصدی را تجربه کرد. شاخص کل فرابورس نیز از ۱۷ هزار و ۶۶۱ واحد به ۱۷ هزار و ۵۸۱ واحد رسید و کاهش ۰.۴۵ درصدی را داشت.

در آخرین روزهای معاملاتی این هفته و پس از ماه فرابورس میزبان یک عرضه اولیه بود که استقبال چندانی از آن نشد. میزان مشارکت عرضه فزر یک میلیون و ۲۶۱ هزار و ۴۵۵ کد معاملاتی بود، نسبت به عرضه اولیه سال ۹۹ که بیش از پنج میلیون نفر مشارکت داشتند به حدود یک پنجم کاهش پیدا کرده است.

همچنین خبر لغو برخی از تحریم‌ها اعلام شد که نتوانست روی بورس تاثیر چندانی بگذارد. اما بر اساس اخبار منتشره این هفته سینگال مثبت توافقات روی بورس افزایش پیدا می‌کند.

از سوی دیگر حسین قربانزاده امروز توییتی اعلام کرد: «شمارش معکوس برای درج نماد سرخابی‌ها در فرابورس آغاز شد و این یعنی شروع فرآیند اجرای قواعد حاکمیت شرکتی، انضباط مالی و شفافیت عملکردی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس.»

وی در توییت نوشت: «تمام بازیکنان و سرمربیان ادوار تاریخ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، سهامدار این دو باشگاه خواهند شد.»

به گفته کارشناسان امیدها نسبت به متعادل بودن بورس افزایش پیدا کرده است.

بینی بورس

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.