فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۹۹۷۵۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته سوم شهریور (اینفوگرافیک)

پیش‌بینی بورس هفته سوم شهریور (اینفوگرافیک)

بورس در هفته‌ای که گذشت روند بدی را پشت سر گذاشت و کارشناسان در گفتگو با تجارت‌نیوز معاملات هفته آینده را پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس چهارشنبه هفته اخیر روی عدد یک میلیون و ۴۳۹ هزار واحدی بود و این هفته به یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحدی رسید و افت کمتر ۱٫۸۸ درصدی را ثبت کرد. البته این بازدهی بدترین عملکرد شاخص در پنج هفته اخیر است.

بر اساس آمارها از نیمه خرداد ماه شاخص کل بورس بازدهی منفی داشته و این موضوع سهامداران را بیش از گذشته نگران می‌کند. به نوعی می‌توان گفت که بورس در رکود به سر می‌برد.

در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات کل هفته ۴۱ هزار و ۵۹۷ تومان بود که نسبت به رقم ۴۰ هزار و ۹۲ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۴ درصدی داشت. در این هفته، میانگین ارزش معاملات خرد بورس ۲ هزار و ۷۲۶ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۳ هزار و ۲۴۴ میلیاردی هفته پیشین، کاهش ۱۶ درصدی داشته است.

ارزش صف‌های بورس بیشتر شد

میانگین ارزش صف‌های فروش پایانی در هفته اخیر ۲۹ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته‌ قبل ۱۹ میلیارد تومان بیشتر بود و رشد ۱۹۰ درصدی داشت. بالاترین رقم هفته ۳۲ میلیارد تومان بود که در روز سه‌شنبه ثبت شد و پایین‌ترین رقم به روز یکشنبه برمی‌گردد.

میانگین ارزش صف‌های خرید در هفته اخیر ۱۰۱ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته گذشته ۲ میلیارد تومان بیشتر بود. در این هفته، میانگین ارزش صف‌های خرید ۲ درصد افزایش یافته است. بالاترین رقم هفته ۱۴۲ میلیارد تومان بود و در روز‌ سه‌شنبه ثبت شد و پایین‌ترین رقم به روز شنبه برمی‌گردد که ۴۵ میلیارد تومان بود.

بینی بورس هفته سوم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.