خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۷۹۳

النصر مقابل الهلال چند چند شد؟

النصر مقابل الهلال چند چند شد؟

الهلال فصل گذشته به عنوان قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان و جام حذفی وارد سوپرلیگ شد و الاهلی در حالی که سوم شد سوپرجام بازی کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

النصر در دربی فینال سوپرجام فوتبال عربستان - امروز شنبه - در استادیوم شهر ورزشی شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز به مصاف الهلال رفت.

نتیجه بازی النصر و الهلال تا دقیقه ۲۰ بازی صفر-صفر بوده است.

توضیح بازی:

تیم النصر عربستان عصر امروز شنبه در دیدار با رقیب خود، الهلال، برای کسب عنوان قهرمانی سوپرجام عربستان در سال 2024، درگیر یک رویارویی سنگین است. دیدار النصر مقابل الهلال قرار است دقیقا ساعت 19:15 امروز شنبه به وقت قاهره در ورزشگاه شهر ورزشی شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز برگزار شود.

باشگاه النصر پس از اینکه کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی با برتری 2-0 مقابل التعاون در دیداری که آنها را در استادیوم شهر ورزشی شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز گرد هم آورد، به فینال سوپرجام عربستان صعود کرد.

در حالی که باشگاه الهلال با شکست 4-1 الاهلی در ضربات پنالتی راهی فینال سوپرجام عربستان شد، پس از پایان وقت عادی در دیداری که آنها را مقابل شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز به تساوی یک بر یک رساند.

الهلال با شکست دادن الاتحاد و کسب عنوان قهرمانی فصل گذشته با نتیجه 4 بر 1 برای دومین بار متوالی در جستجوی تاج برای اولین بار موفق شد به دیدار فینال راه یابد.

الهلال فصل گذشته به عنوان قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان و جام حذفی وارد سوپرلیگ شد و الاهلی در حالی که سوم شد سوپرجام بازی کرد.

در حالی که باشگاه النصر به عنوان نایب قهرمان لیگ و نایب قهرمان جام حرمین شریفین در فصل گذشته 2023-2024 راه یافت و التعاون به عنوان چهارمی لیگ حرفه ای عربستان حضور داشت. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.