خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۴۹۱۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ فیدلیتی پرایم ۲۰ میلیون تومان ارزان شد

قیمت خودرو 16 اردیبهشت 1403/ فیدلیتی پرایم 20 میلیون تومان ارزان شد

قیمت خودرو، امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403، در بیشتر محصولات روند کاهشی داشت. چنان‌که فیدلیتی پرایم پنج‌نفره یک‌شبه 20 میلیون تومان ارزان شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو، امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403، در بیشتر محصولات نزولی گزارش می‌شود. البته در میان محصولات صفر موجود در بازار مدل‌هایی هم به چشم می‌خورند که شیب صعودی دارند و برخی خودروها نیز بدون هیچ‌گونه تغییری نسبت به روز گذشته عرضه می‌شوند. 

به نظر می‌رسد همچنان باید نوسانات ارزی را مهم‌ترین مؤلفه موثر در تصمیم نهایی معامله‌گران بازار خودرو دانست. چنان‌که پس از بازگشت نرخ دلار به کف کانال خود در بازار آزاد، ریزش بازار خودرو هم آغاز شده است. 

با این حال همچنان در برخی مدل‌ها، به‌ویژه مونتاژی‌ها، رشد قیمت به چشم می‌خورد. در ادامه جزئیات نوسانات و قیمت محصولات داخلی و مونتاژی آمده است. 

قیمت خودرو در بازار داخلی 

بررسی 10 محصول پرمعامله یا محبوب بازار داخلی نشان می‌دهد پراید صفر مدل 1399 تنها محصول داخلی است که از روند کلی بازار تبعیت نکرده و با رشد 2.6 درصدی امروز با نرخ 395 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. 

پژو پارس نیز تنها محصول داخلی است که روند باثبات خود را حفظ کرده و بدون هیچ‌گونه تغییری نسبت به روز گذشته به فروش می‌رسد. 

سایر محصولات افت کمتر از یک درصدی پیدا کرده‌اند. در جدول پایین قیمت این محصولات آمده است. 

قیمت خودرو 16 اردیبهشت اصلی_1

قیمت خودرو در بازار مونتاژی‌ها

قیمت خودرو امروز، 16 اردیبهشت 1403، پرنوسان‌تر از داخلی‌ها گزارش می‌شود. به‌رغم اینکه هشت محصول داخلی افت قیمت خودرو پیدا کردند، در بازار خودروهای چینی نیمی از محصولات روند ثابت در پیش گرفته‌اند. 

در این بین فیدلیتی پرایم پنج‌نفره با افت 20 میلیون تومانی قیمت در یک شب به یک میلیارد و 890 میلیون تومان رسید. در مقابل دیگنیتی پرستیژ با رشد 20 میلیون تومان به رکورددار گرانی تبدیل شد. سه محصول نیز افت قیمت را تجربه کردند. 

در ادامه جزئیات قیمت خودرو در بازار مونتاژی آمده است. 

قیمت خودرو خارحی 16 اردیبهشت 1403_1

برای مطالعه بیشتر صفحه خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.