خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۹۳۲۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پایبندی به هدف ۱۵۰ هزار دلاری / پیش بینی قیمت بیت کوین چه چیزی را نشان می‌دهد؟

پایبندی به هدف 150 هزار دلاری / پیش بینی قیمت بیت کوین چه چیزی را نشان می‌دهد؟

تحلیلگران با وجود توقف موقتی در جریان ورودی به ETF‌های اسپات، چشم‌انداز خوش‌بینانه‌ای را نسبت به پیش بینی قیمت بیت کوین حفظ می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت تحقیقاتی و کارگزاری برنشتاین به‌تازگی موضع خوش‌بینانه خود نسبت به بیت کوین را تایید کرده و پیش‌ بینی قیمت ۱۵۰ هزار دلاری‌اش برای این رمز ارز را تا پایان سال ۲۰۲۵ مجدداً تکرار کرده است. با وجود کاهش اخیر در جریان ورود به صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین، تحلیلگران این روند را نه یک مانع جدی بلکه یک وقفه موقتی تلقی می‌کنند.

در یادداشتی به مشتریان، تحلیلگران گوتام چهوگانی و ماهیکا ساپرا، کاهش جریان ورود به ETF‌ها را یک پدیده موقتی توصیف کرده‌اند. آنها این وقفه را به کاهش عرضه بیت کوین و موفقیت در راه‌اندازی ETF‌ها نسبت می‌دهند که سود سالانه بیت کوین را تاکنون به ۴۶ درصد رسانده است.

چهوگانی و ساپرا پیش‌ بینی می‌کنند ETF‌ها به مرور زمان با پلتفرم‌های بانکی خصوصی، مشاوران مالی و پلتفرم‌های بیشتری یکپارچه خواهند شد که این می‌تواند کاهش جریان فعلی را جبران کند.

نکات مثبت روند قیمت بیت کوین

این تحلیلگران به ۱۲ میلیارد دلار ورود خالص به صندوق‌های اسپات بیت کوین و وضعیت سالم ماینرهای بیت کوین پس از کاهش عرضه آن پیرو رویداد هاوینگ، به عنوان عوامل کلیدی پشتیبان از هدف قیمتی خوش‌بینانه خود اشاره می‌کنند.

با وجود اینکه قیمت بیت کوین از اواخر فوریه بالاتر از محدوده قیمتی 62 هزار تا 72 هزار دلار باقی مانده و روند چشمگیری نداشته است، تحلیلگران همچنان متعهد به پیش‌ بینی خود هستند؛ آنها انتظار دارند بازار رمز ارز در مجموع تا ۷.۵ تریلیون دلار طی ۱۸ تا ۲۴ ماه آینده برسد.

علاوه بر بیت کوین، تحلیلگران برنشتاین نیز چشم‌انداز اتریوم را مورد بحث قرار دادند. آنها پیش‌ بینی می‌کنند که در صورت رد درخواست‌های ETF اسپات اتریوم از سوی SEC، این امر می‌تواند برای اتر خوش‌بینانه باشد. اگر رد صندوق‌ها بر اساس عدم اطمینان بین بازارهای اسپات و آتی باشد، تحلیلگران بر این باورند که این دلیل در دادگاه رد خواهد شد، مشابه پرونده ETF بیت کوین گری‌اسکیل.

تحلیلگران همچنین فرصت‌هایی را برای سرمایه گذاران در استیکینگ اتر از طریق Lido مشاهده می‌کنند و انتظار دارند توکن Eigen به منظور تسریع و تشویق پذیرش این بازار راه‌اندازی شود.

فراتر از بیت ‌کوین و اتریوم، برنشتاین چندین بازار و پروژه رمز ارز دیگر با پتانسیل رشد قابل توجه را نیز معرفی کردند. این موارد عبارت‌اند از: سلطه سولانا در پرداخت‌های رمز ارزی، Uniswap ،GMX  و Synthetix در بخش دیفای، بلاکچین Ronin در بازی‌های رمز ارزی و پلتفرم اوراکل دیتا و چین لینک در زیرساخت بازار دارایی‌های واقعی.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.