کد مطلب: ۹۰۴۹۷۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

خلیج جنوبی دبی وسیع‌تر می‌شود/ انعقاد قرارداد ۴۰۸ میلیون دلاری

خلیج جنوبی دبی وسیع‌تر می‌شود/ انعقاد قرارداد 408 میلیون دلاری

شرکت ساختمانی الخرافی به دنبال ساخت فازهای سه، چهار و پنج این پروژه است. فاز چهارم خلیج جنوبی دبی قرار است در سه‌ماهه اول سال 2027 تکمیل شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نقل از اکونومی‌میدل‌ایست، دبی الجنوب (Dubai South Properties یا دبی العالمی) با تسریع در راه‌اندازی فاز چهار توسعه خلیج جنوبی دبی به افزایش تقاضا از سوی سرمایه‌گذاران و خریداران پاسخ داده است. این سازمان به تازگی انتصاب شرکت ساختمانی الخرافی را برای ساخت فازهای سه، چهار و پنج در یک قرارداد عظیم 1.5 میلیارد درهم (408.5 میلیون دلار) اعلام کرده است.

سال گذشته، دبی ساوت پراپرتیز نیز شرکت GINCO General Contracting LLC را برای ساخت دو فاز اول پروژه منصوب و همچنین GINCO تأسیسات زیرساختی این پروژه را احداث کرد. فاز چهارم خلیج جنوبی دبی (South Bay) قرار است در سه‌ماهه اول 2027 تکمیل شود. 138 واحد شامل ویلاهای سه، چهار و پنج خوابه هستند و تعدادی عمارت پنج تا هفت خوابه نیز ساخته می‌شود. 

امکانات رفاهی لوکس در خلیج جنوبی دبی

خلیج جنوبی دبی، مکانی تفریحی عظیم دارای بیش از 800 ویلا و خانه شهری بزرگ است. همچنین بیش از 200 عمارت مجلل در کنار آب و مجموعه‌ای از امکانات استثنایی نیز در این منطقه قرار دارند؛ از جمله تالاب یک کیلومتری، تفرجگاه‌های کنار آب با کافه‌ها و سواحل متعدد.

علاوه بر این، خلیج جنوبی دبی، یک باشگاه، مراکز تناسب‌اندام، پارک‌ها، مرکز خرید، آبگرم، کلوپ‌های کودکان، پارک‌های آبی، استخرهای شنا و سواحل خصوصی ر ادر اختیار ساکنان خود قرار می‌دهد. این گزینه‌ها، امکان انتخاب یک سبک زندگی پرجنب‌وجوش و رضایت‌بخش را برای آنها فراهم می‌کند. 

نبیل الکندی (Nabil Al Kindi)، مدیرعامل شرکت دبی الجنوب گفت: «پروژه خلیج جنوبی دبی به دلیل موقعیت استراتژیک، امکانات مدرن و نقاط فروش منحصربه‌فرد، از زمان راه‌اندازی موردتوجه بسیاری قرار گرفته است. فروش هر فاز پس از راه‌اندازی و ارائه به بازار، نمونه‌ای از منحصربه‌فرد بودن این پروژه است. در دبی‌الجنوب، وظیفه ما توسعه پروژه‌هایی است که تقاضا برای اقامتگاه‌های ممتاز را برآورده و سبک زندگی ساکنان را غنی‌تر از پیش کند.»

تقویت مناطق مسکونی

این شرکت علاوه بر خلیج جنوبی دبی،  به بهبود منطقه مسکونی با امکانات رفاهی ادامه می‌دهد که شامل یک مدرسه با برنامه درسی بریتانیا، پارک‌های عمومی، زمین‌های ورزشی و مغازه‌های خرده‌فروشی است.

منطقه مسکونی همچنین یک هایپر مارکت، یک مسجد، یک پمپ بنزین، و یک مسیر اتوبوس عمومی دارد که منطقه را به ایستگاه مترو Expo متصل می‌کند. بیش از 25 هزار ساکن در حال حاضر از سبک زندگی متمایز منطقه مسکونی خلیج جنوبی دبی لذت می‌برند. این شرکت، متعهد به غنی‌سازی زندگی ساکنان خود از طریق پیشرفت‌های نوآورانه و امکانات رفاهی در سطح جهانی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.