فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۷۷۹۲۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیسکورد به هوش مصنوعی ChatGPT مجهز می‌شود

دیسکورد به هوش مصنوعی ChatGPT مجهز می‌شود

دیسکورد (Discord) که اصلی‌ترین پلتفرم گیمرها محسوب می‌شود در حال به‌روزرسانی ربات Clyde خود با فناوری هوش مصنوعی OpenAI ChatGPT است که به کاربران اجازه می‌دهد تا مکالمات گسترده‌ای با ربات داشته باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، Discord جدیدترین شرکتی است که وارد شور و هیجان جهان هوش مصنوعی شده است. این شرکت امروز اعلام کرد که مجموعه‌ای از تجربیات هوش مصنوعی جدید را برای تعدادی از سرورهای خود راه‌اندازی می‌کند.

به نقل از techcrunch ، این پلتفرم که اصلی‌ترین پلتفرم گیمرها محسوب می‌شود در حال به‌روزرسانی ربات Clyde خود با فناوری OpenAI ChatGPT است که به کاربران اجازه می‌دهد تا مکالمات گسترده‌ای با ربات داشته باشند. (برای چت کردن با کلاید در هر کانالی در این پلتفرم می‌توانید @Clyde را در سرور تایپ کنید.) Discord همچنین اعلام کرد که کلاید می‌تواند لیست‌های پخش را توصیه کرده و مانند هر کاربر Discord به GIF‌ها و ایموجی‌ها دسترسی پیدا کند.

Discord در یک پست وبلاگی نوشت: «در طول Discord، ممکن است قبلا Clyde را ببینید که به دستورات اسلش پاسخ می‌دهد یا اگر خطایی مرتکب شده‌اید به شما DM ارسال می‌کند. هفته آینده، کلاید با استفاده از فناوری OpenAI به Discord می‌آید. این شرکت در حال آزمایش و تکرار محصول است و معتقد است که این محصول به بخشی اساسی از تجربه Discord تبدیل خواهد شد.

هوش مصنوعی ChatGPT با کدام بخش‌های دیسکورد ادغام می‌شود؟

Discord همچنین ابزار تعدیل خودکار AutoMod خود را به‌روزرسانی می‌کند تا از قدرت مدل‌های بزرگ زبان استفاده کند. AutoMod اکنون از فناوری OpenAI برای یافتن و هشدار دادن به ناظران هر زمان ممکن است قوانین سرور نقض شده باشد، استفاده می‌کند، در حالی که از زمینه یک مکالمه آگاه است. آزمایش هوش مصنوعی AutoMod از امروز در تعداد محدودی از سرورها شروع می‌شود.

این شرکت می‌گوید که از زمان معرفی AutoMod در سال گذشته، این ابزار به طور خودکار بیش از 45 میلیون پیام ناخواسته را از سرورها قبل از اینکه حتی فرصتی برای پست شدن بر اساس قوانین سرور داشته باشند، مسدود کرده است.

Discord همچنین خلاصه‌های مکالمه ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرده است. این ویژگی جدید برای دسته‌بندی جریان‌های پیام‌ها در موضوعات طراحی شده است تا کاربران بتوانند به سرعت موضوعات مورد علاقه خود را دنبال کنند یا به آنها بپیوندند. با این خلاصه‌های جدید، برخی از کاربران پانل جدیدی را در سمت راست صفحه خود مشاهده خواهند کرد که موضوعات مورد بحث را تشریح می‌کند خلاصه‌های مکالمه را می‌توان در تنظیمات سرور فعال کرد و از ابتدا برای تعداد محدودی از سرورها عرضه می‌شود.

علاوه بر این سه تجربه جدید هوش مصنوعی، Discord اعلام کرد که در حال تصور راه‌های دیگری است که می‌تواند هوش مصنوعی را در پلتفرم خود بگنجاند. Discord اعلام کرد که با منبع باز Avatar Remix، برنامه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد آواتارهای یکدیگر را از طریق مدل‌های تصویری تولیدی مجددا ترکیب کنند. این شرکت همچنین در حال کاوش در یک فضای بصری مشترک برای همکاری با دوستان و همکاران است که شامل یک تولیدکننده متن به تصویر با هوش مصنوعی است که کاربران می‌توانند با هم تجربه کنند.

این شرکت همچنین یک انکوباتور هوش مصنوعی راه‌اندازی کرده و منابعی را به توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند هوش مصنوعی را بر روی Discord بسازند، اختصاص می‌دهد. این انکوباتور به عنوان بخشی از تعهد 5 میلیون دلاری Discord برای تأمین مالی توسعه‌دهندگان و استارتاپ‌ها راه‌اندازی می‌شود تا تخصص خود را به این پلتفرم بیاورند. شرکت‌کنندگان به کمک‌های نقدی، ساعات اداری با تیم‌های توسعه Discord و دسترسی اولیه به ویژگی‌های پلتفرم Discord دسترسی خواهند داشت.

از زمان راه‌اندازی چند ماه پیش، Open AI's ChatGPT بر اینترنت مسلط شده و محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده است که منجر به تبدیل شدن AI به یک موضوع پرطرفدار در چند ماه گذشته شده است. در نتیجه، جای تعجب نیست که Discord یک ربات چت هوش مصنوعی را به پلتفرم پیام‌رسانی خود اضافه می‌کند.

Discord تنها پلتفرمی نیست که ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را اضافه کرده است، زیرا اسنپ‌چت و اسلک اخیرا ویژگی‌های مشابه ChatGPT را نیز در محصولات خود ادغام کرده‌اند.

مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های مربوط به حوزه تکنولوژی و استارتاپ را در صفحه اخبار استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.