کد مطلب: ۸۹۹۱۵۵

طرح نهضت ملی مسکن کپی مسکن مهر دولت دهم!

طرح نهضت ملی مسکن کپی مسکن مهر دولت دهم!

معاون مسکن وساختمان وزارت راه وشهرسازی در پاسخ به سوالی درباره احتمال طولانی شدن پروژه‌های مسکن یک میلیونی(نهضت ملی مسکن) و برخورد پروژه‌ها با تورم ساخت، مشابه آنچه در مسکن مهر تجربه شد، شرط تکمیل وتحویل به موقع مسکن دولتی‌ساز را واریز به‌موقع آورده متقاضیان این خانه‌ها اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، براساس آماری که دیروز معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی اعلام کرد بعد از حدود دو دهه از شروع مسکن مهر در کشور همچنان ۱۳۰‌هزار واحد مسکونی باقی مانده است که دولت در کنار ساخت یک میلیون مسکن (مسکن ملی)، مسوولیت تکمیل و تحویل این واحدها را هم بر عهده گرفته است.

در این زمینه دنیای اقتصاد نوشت:با این حال سوال مهمی که وجود دارد آن است که آیا سرنوشت مسکن دولت احمدی‌نژاد (مسکن مهر) در انتظار مسکن دولت رئیسی (مسکن ملی) به جهت تاخیر در اتمام پرونده ساخت این واحدها، است؟ چه تضمینی وجود دارد که بخشی از ۴ میلیون واحد مسکونی که دولت سیزدهم وعده ساخت و تحویل آن را تا پایان کار خود داده است مانند مسکن مهر به سال‌ها و حتی دهه‌های بعد موکول نشود و به دلیل برخورد با تورم سالانه ساختمانی، بهای تمام شده به میزان قابل‌توجه افزایش نیابد؟

عباسی اصل، در پاسخ به این سوال با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کند تا قیمت تمام شده مسکن برای مردم در حد توان کاهش یابد، تاکید کرد: درعین حال برخی از عوامل موثر در قیمت تمام‌شده ساخت مسکن از جمله دستمزدها و قیمت مصالح تابعی از اقتصاد کلان کشور است. 

منبع : خبر آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.