خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۹۴۶۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خانه در ارومیه / کف قیمت آپارتمان در آذربایجان غربی چقدر است؟

قیمت خانه در ارومیه / کف قیمت آپارتمان در آذربایجان غربی چقدر است؟

ارومیه یکی از مراکز استانی است که هنوز می‌توان در آن آپارتمان‌هایی با بودجه کمتر از دو میلیارد تومان خریداری کرد. همچنین متقاضیان خرید مسکن با متراژ بالاتر از 100 متر در این شهر، می‌توانند با بودجه بین سه تا سه میلیارد و 500 میلیون تومان گزینه‌های مناسبی انتخاب کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت مسکن طی سال‌های اخیر روندی صعودی را در سراسر کشور پیموده است. به‌ گونه‌ای که در بین مراکز استان‌ها دیگر به‌سختی خانه‌ای به قیمت زیر دو میلیارد تومان پیدا می‌شود. 

در این بین ارومیه از آن دست شهرهایی است که می‌توان با بودجه بین یک میلیارد و 500 میلیون تومان تا دو میلیارد تومان در آن آپارتمان خریداری کرد.

قیمت آپارتمان در ارومیه

ارومیه

بررسی آگهی‌های فروش آپارتمان در شهر ارومیه نشان می‌دهد میانگین متراژ آپارتمان در این شهر نسبت به کلانشهرهایی مانند تهران و شیراز بالاتر است. همچنین همان‌طور که اشاره شد، متوسط قیمت آپارتمان در ارومیه نیز از حد متوسطی نسبت به مراکز استان‌هایی مانند اصفهان برخوردار است و با بودجه کمتر از دو میلیارد تومان می‌توان در این مرکز استان واحد مسکونی خریداری کرد.

اکنون مالک آپارتمانی در محله حافظ، آپارتمان 62 متری و 14 ساله خود را یک میلیارد و 450 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. همچنین قیمت آپارتمان دیگری در خیابان باقرخان که متراژی 87 متری و عمری پنج‌ساله دارد، یک میلیارد و 490 میلیون تومان تعیین شده است.

بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان برای خریداران گزینه‌های بیشتری فراهم می‌کند. اکنون آپارتمانی 78 متری در بلوار شهید بهشتی که ساخت آن به سال 1392 بازمی‌گردد، دو میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بودجه بالاتر از سه میلیارد تومان، گزینه‌های بیشتری را با متراژ بالاتر از 100 متر برای متقاضیان فراهم می‌کند. آپارتمانی نوساخت و 145 متری در بلوار رودکی، سه میلیارد و 340 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.