خبر مهم:

کد مطلب: ۴۰۱۵۴۳

علت برگشت بورس در نیمه بازار چیست؟ / نمادهایی که بیشترین تاثیر منفی را داشتند

علت برگشت بورس در نیمه بازار چیست؟ / نمادهایی که بیشترین تاثیر منفی را داشتند

بعد از روز طوفانی اول مهر در بازار سرمایه، بورس از صبح امروز کار خود را با روند مثبت و منطقی پیش برد و در یک ساعت اول شاخص با سه هزار واحد رشد وارد کانال 314 هزار شد. اما در میانه بازار شاهد حجم بالای عرضه‌ها هستیم، به طوری که شاخص کل 700 واحد افت را در این ساعات تجربه کرده و وارد کانال 313 هزار شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از روز طوفانی اول مهر در بازار سرمایه، بورس از صبح امروز کار خود را با روند مثبت و منطقی پیش برد و در یک ساعت اول شاخص با سه هزار واحد رشد وارد کانال 314 هزار شد. اما در میانه بازار شاهد حجم بالای عرضه‌ها هستیم؛ به طوری که شاخص کل 700 واحد افت را در این ساعات تجربه کرده و وارد کانال 313 هزار واحد شده است.

بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص، نمادهای کگل، فارس و دعبید گذاشته‌اند، سهم‌هایی که در روز گذشته با تقاضای بالایی روبه‌رو شده بودند.

فعالان بورس، برگشت بازار در این دقایق را ناشی از ترس سهامداران بازار پایه از دستورالعمل‌های جدید عنوان می‌کنند. اما توصیه کارشناسان، پرهیز از رفتار هیجانی و پایبندی به استراتژی‌های معاملاتی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این سهامدارای تازه وارد فکر کردن بورس مثل بازار دلار هست الان بخرن نیم ساعت دیگه بفروشن گند میزنن به همه چی

  • بیات

    به خدا سهامداران شرکت مهم شپلی در بازار سرمایه نابود شدند وهر روز آنان داد و فریاد می کشند سهام ۱۰۰۰ تومان را کردند ۴۵۰ تومان در مدت۷ روز بورس این نیست این شرکت متحول شده است وطی ۲۵ سال رشد خوب وسالیانه نداشته است و بعضی از شرکتها هر ساله بین۴تا۷ برابر رشد قیمتی داشتند به راحتی سر سهامداران شپلی را بریدن و….