خبر مهم:

کد مطلب: ۶۹۲۰۹

نمايشگاه داران اجازه فعاليت در خيابان ۱۷ شهريور را ندارند

نمايشگاه داران اجازه فعاليت در خيابان 17 شهريور را ندارند

معاون برنامه ريزي توسعه شهري و امور شورا شهرداري تهران گفت: بازگشايي خيابان 17 شهريور در انتظار تصميم اعضاي شوراي شهر است، در همين راستا جلسات متعددي نيز ميان کميسيون هاي تخصصي شوراي اسلامي شهر و معاونان شهردار برگزار شده است.ناصر اماني با اشاره به اينکه در اين جلسات عنوان شد که امکان دارد با بازگشايي مجدد

b0f4efd0da03f13c28836ad4d0379199_XL.jpg معاون برنامه ريزي توسعه شهري و امور شورا شهرداري تهران گفت: بازگشايي خيابان 17 شهريور در انتظار تصميم اعضاي شوراي شهر است، در همين راستا جلسات متعددي نيز ميان کميسيون هاي تخصصي شوراي اسلامي شهر و معاونان شهردار برگزار شده است.
ناصر اماني با اشاره به اينکه در اين جلسات عنوان شد که امکان دارد با بازگشايي مجدد اين خيابان شاهد کاهش معضلات و ناهنجارهاي اجتماعي آن محدوده باشيم، افزود: هرگاه شورا به اين جمع بندي برسد که شرايط تردد خودروها در خيابان 17 شهريور بايد دوباره فراهم شود، شهرداري نيز اقدام به اين بازگشايي خواهد کرد.
وي با بيان اينکه بازشدن مجدد خيابان 17 شهريور از جنبه هاي مختلف در شوراي شهر مورد بررسي خواهد گرفت، تصريح کرد: تصور برخي از کسبه اين است که اگر خيابان بازگشايي شود رونق به کسب و کار آنان محدوده بازمي گردد اما کارشناسان معتقدند که رونق کسب و کار در آن منطقه ربطي به عبور و مرور ندارد. زيرا هم اکنون در ميدان امام حسين(ع) ايستگاه مترو ، بي آر تي و پايانه تاکسيراني را داريم.
اماني با تاکيد بر اينکه قطعا نمايشگاه داران اجازه فعاليت در خيابان 17 شهريور نخواهند داشت، ادامه داد: اکثر مغازه هاي فروش اتومبيل در آن منطقه فاقد جواز بودند.
به گزارش شهرنوشت، معاون شهردار تهران در پايان خاطرنشان کرد: شهروندان به پارک کردن خودروي نمايشگاه داران به صورت دوبله و همچنين معضلاتي که حضور دلالان در خيابان 17 شهريور در گذشته ايجاد مي کردند معترض بودند و خواستار توجه به آن شدند

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.