خبر مهم:

کد مطلب: ۸۰۱۲۳۹

اخبار استخدامی شرکت‌ها برای ۱۴۰۲ (شرکت‌های که استخدام دارند)

اخبار استخدامی شرکت‌ها برای ۱۴۰۲ (شرکت‌های که استخدام دارند)

استخدام در شرکت‌های خصوصی و دولتی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. بخش عمده‌ای از این استخدام‌ها به واسطه انتشار آگهی استخدام در وب‌سایت‌های کاریابی و بخش دیگری از آن، به واسطه برگزاری آزمون‌های ورودی و استخدامی صورت می‌پذیرد. اگر به دنبال استخدام در شرکت‌های خصوصی و دولتی هستید، باید عنوان کنیم که اخبار استخدامی شرکت‌ها

استخدام در شرکت‌های خصوصی و دولتی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. بخش عمده‌ای از این استخدام‌ها به واسطه انتشار آگهی استخدام در وب‌سایت‌های کاریابی و بخش دیگری از آن، به واسطه برگزاری آزمون‌های ورودی و استخدامی صورت می‌پذیرد.
اگر به دنبال استخدام در شرکت‌های خصوصی و دولتی هستید، باید عنوان کنیم که اخبار استخدامی شرکت‌ها در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که بخش عمده‌ای از استخدام در این شرکت‌ها به واسطه انتشار آگهی استخدام صورت می‌پذیرد. آگهی های استخدامی جدید شرکت ها برای سال ۱۴۰۲ که در ایران تلنت منتشر شده نشان دهنده استخدام شرکت‌های معتبر و نام آشنا در بخش خصوصی و حتی در بخش دولتی است. تمام این شرکت‌ها که در صنایع مختلف فعالیت دارند، به منظور افزایش بهره‌وری در صنعت کاری خود به دنبال نیروی انسانی کاربلد هستند و تمام نیازمندی‌های خود را در شرح شغلی این آگهی‌ها قرار داده‌اند. از این رو، بسیاری از افراد متقاضی که دارای شرایط ذکر شده در این آگهی‌ها هستند، شانس استخدام در این شرکت‌ها را دارند. در ادامه به برخی از این شرکت‌ها و مشاغلی که برای آنها آگهی استخدامی منتشر کرده‌اند، می‌پردازیم.

شرکت‌هایی که استخدام دارند

مسلما تمام کارجویان برای یافتن شغل، نیاز به جستجو میان شرکت‌هایی دارند که در پی جذب نیرو هستند. اگر در حال حاضر به دنبال تغییر شغل هستید و یا اینکه تازه وارد کار شدید و به دنبال آگهی‌های استخدام شرکت‌ها هستید، باید بگوییم که در سال ۱۴۰۲ نیز شرکت‌های بسیاری استخدام دارند و به دنبال افراد با استعداد و پرتلاش بازار کار هستند. شرکت‌هایی که آگهی استخدامی منتشر کرده‌اند، در صنایع مختلف فعالی دارند و موقعیت جغرافیایی آنها نیز متفاوت است؛ اما مسلما حجم آگهی‌های منتشرشده در شهر بزرگی مانند تهران بیشتر از دیگر شهرها است. برخی از شرکت‌هایی که نام آنها در میان منتشرکنندگان آگهی استخدام در سال ۱۴۰۲ دیده می‌شود عبارت‌اند از:

• آسیاتک

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک یکی از معتبرترین شرکت‌های ایران در حوزه IT است. در حال حاضر این شرکت بیش از ۷۰۰ نیروی فعال در تیم‌های مختلف دارد و یکی از شرکت‌های بزرگ در بخش خصوصی به‌شمار می‌آید.

• شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا

شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بهره‌برداری کشور در حوزه نیرو و نفت و گاز شناخته می‌شود. این شرکت در راستای ارائه خدمات در حوزه انرژی به منظور حفظ دارایی‌های مشتریان قدم برمی‌دارد و برای این کار، به دنبال افرادی متخصص و پرتلاش است.

• ایرانسل

ایرانسل از شرکت‌های اپراتوری تلفن همراه است که خدمات و محصولاتی نوآور به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تا به امروز، بیش از ۵۰ هزار شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این شرکت ایجاد شده است و امروز نیز، ایرانسل به دنبال افرادی پویا است تا به کمک تیم‌های مختلف این شرکت بیایند.

• سفرهای علی بابا

علی بابا از جمله بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه خدمات گردشگری است که خدماتی همچون امکان خرید و رزرو اینترنتی بلیط، هتل، تور و اقامتگاه را برای مسافران فراهم کرده است. علی بابا نیز به منظور افزایش بهره‌وری خود به دنبال افراد کاربلد است تا در بخش‌های مختلف این شرکت مشغول به کار شوند.

• انرژی دانا

انرژی دانا به عنوان یکی از شرکت‌های خصوصیِ پیشرو در حوزه نفت و گاز ایران شناخته می‌شود که بیش از دو دهه است کار خود در این حوزه را آغاز کرده است. این شرکت نیز به دنبال جذب و استخدام افراد متخصص در شهرهایی است که در آن مشغول به فعالیت است.

• کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه، از شرکت‌های فعال در بازار سرمایه کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است. گروه آگاه نیز در بخش‌های مختلف و تیم‌های متنوع، به دنبال افراد جویای کار و پرتلاش است تا بتوانند به این شرکت در مسیر اهداف و ماموریت‌اش کمک کنند.

• گلدیران

شرکت گلدیران، از جمله شرکت‌های فعال در حوزه‌های مشاوره، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی، صوتی و تصویری و سیستم‌های تهویه مطبوع است. گلدیران در آگهی‌های استخدامی خود به دنبال افرادی خلاق، منضبط، خوش اخلاق، متخصص و باتجربه است.
لیست شرکت‌هایی که به دنبال نیروی انسانی هستند، بی‌نهایت است و مسلما نمی‌توان تمام آنها را در این مقاله گنجاند. برای اینکه بتوانید شانس خود را در استخدام افزایش دهید، لازم است که همین امروز شرکت‌هایی را که استخدام می‌کنند را بررسی کنید و رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی آنها ارسال کنید.

بیشترین موقعیت های شغلی

آگهی‌های استخدامی منتشرشده به گروه‌های شغلی مختلف تعلق دارند، اما مسلما گروه‌هایی هستند که بیشترین میزان آگهی استخدامی را به خود اختصاص داده باشند. از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها محصول و یا خدماتی برای ارائه به کاربران خود، طبیعی است که گروه شغلی فروش و خدمات پس از فروش بیشترین میزان آگهی استخدامی را به خود اختصاص دهد. پس از آن گروه‌های شغلی مارکتینگ، مهندسی، مدیریت پروژه، حسابداری، برنامه نویسی و فناوری اطلاعات، منابع انسانی و توسعه محصول قرار دارند. برخی از پرتکرارترین آگهی استخدامی در سال ۱۴۰۲ عبارت‌اند از:
• کارشناس فروش و بازاریابی
• مدیر فروش
• نماینده علمی
• طراح گرافیک
• کارشناس محتوا
• مهندس برق
• کارشناس کنترل پروژه
• مدیر مالی
• حسابدار
• توسعه دهنده بک‌اند
• مدیر محصول
• کارشناس جذب و استخدام
• کارشناس منابع انسانی
این موارد تنها بخش کوچکی از موقعیت‌های شغلیِ پرتکرار است که در سال ۱۴۰۲ در قالب آگهی استخدام معرفی شده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.