فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۹۶۰۶۷

رشد ۲۵ درصدی یک رمزارز در ۲۴ ساعت / ارز دیجیتال مینا چیست؟

رشد ۲۵ درصدی یک رمزارز در ۲۴ ساعت / ارز دیجیتال مینا چیست؟

در حالی که بیت‌کوین و اتریوم در این هفته با افت قیمتی مواجه شدند، ارز دیجیتال مینا عملکرد قابل توجهی داشت. قیمت مینا با رشدی ۲۰ درصدی در نهایت سطح مقاومتی ۵ دلاری را شکست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که بیت‌کوین و اتریوم در این هفته با افت قیمتی مواجه شدند، ارز دیجیتال مینا عملکرد قابل توجهی داشت. قیمت مینا با رشدی ۲۰ درصدی در نهایت سطح مقاومتی ۵ دلاری را شکست.

ارز دیجیتال مینا به « بلاک‌چین مختصر» معروف است. بلاکچین مینا به قدری کوتاه است که می‌تواند در چند توئیت جا شود.

این ارز دیجیتال به این دلیل بلاکچین کوتاهی دارد که از فناوری zk-SNAKS استفاده می‌کند. فناوری‌ای که «تاییدیه» صحت محاسبات را می‌دهد.

تفاوتی ندارد که محاسبات تا چه حد پیچیده باشند، SNAKS همیشه راهی ساده و آسان برای چک کردن صحت محاسبات ارائه می‎‌دهد.

تازه‌ترین خبرها در مورد مینا نشان می‌دهد که ایوان شاپیرو، مدیرعامل این پروتکل مصاحبه‌ای را در مجمع ارز دیجیتال ۲۰۲۱ انجام داده که موجب رشد ۲۵ درصدی قیمت این دارایی شده است. این ارز دیجیتال همچنین قرار است با شرکت «زد کی هک» همکاری جدیدی را انجام دهد. رویدادی ۷ روزه که در آن کارگاه و رقابت‌های حل معمای پیشرفته انجام خواهد شد.

وضعیت مینا در بازار

مینا که یک ارز دیجیتال تورمی محسوب می‌شود، هیچ سقف عرضه‌ای ندارد. کل عرضه این ارز دیجیتال تا به امروز ۸۲۴ میلیون بوده که از این میزان ۲۹۰ میلیون ارز در گردش است. همچنین ۶۰۰ میلیون توکن هم همچنان به دلیل «توزیع اولیه» مسدود هستند. این در حالی است که یک میلیارد توکن مینا به مدت ۸ سال مسدود بود.

ارز دیجیتال مینا با ارزش بازار ۱٫۵ میلیارد دلاری از نظر ارزش بازار در رتبه ۱۰۲ قرار دارد. حجم معاملات ۲۴ ساعت اخیر این رمزارز بیش از ۵۸۰ میلیون دلار و بازدهی ۲۴ ساعته آن ۲۵ درصد بوده است. این در حالی است که مینا در حال حاضر در محدوده ۵٫۳ دلاری معامله می‌شود و در یک ماه اخیر هم بیش از ۲۵ درصد رشد داشته است.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.