فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۷۹۵۶۸

چرا باید به کودکان درباره بازار ارز دیجیتال آموزش دهیم؟

چرا باید به کودکان درباره بازار ارز دیجیتال آموزش دهیم؟

از پیدایش بیت‌کوین که معروف‌ترین رمزارز حال حاضر جهان است، حدود ده سال می‌گذرد. با آموزش حوزه رمزارز به کودکان، به آن‌ها این فرصت داده خواهد شد تا بتوانند از امکانات روزافزون این مفهوم در زندگی خود استفاده کنند.

سمیرا نوری - به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ ارز دیجیتال یک پول الکترونیکی است که مالکیت آن متعلق به هیچ کشور خاصی نیست. به دلیل عدم وجود بانک‌ها و واسطه‌ها، معاملاتی که با ارز دیجیتال انجام می‌شود، آسان‌تر و ارزان‌تر است.

کودکان باید هر چه بیشتر درباره دنیای پیرامون خود بیاموزند. ارز دیجیتال و بازارهای الکترونیکی از واقعیت امروز دنیای ما هستند که یادگیری آن‌ها برای هر کسی سودمند است. درگیری کودکان با اصطلاحات و مفاهیم بازار دیجیتال و یادگیری انواع مختلف رمزارز، به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند در آینده تصمیمات کاربردی‌تر و جدی‌تری درباره زندگی مالی خود بگیرند. این دانش همچنین می‌تواند به منزله آموزشی برای مدیریت بهتر ذخیره مالی کودکان باشد.

اهمیت آموزش رمزارز به کودکان

یادگیری درباره تکنولوژی‌های جدید و نوظهور، می‌تواند برای کودکان بسیار سودمند باشد. در این میان ارز دیجیتال یکی از مهمترین تکنولوژی‌های دنیای جدید است. راه‌های بسیاری برای آموزش کودکان در این مسیر وجود دارد. اگر آن‌ها به اندازه کافی بالغ هستند و اطلاعات کافی درباره بعضی بازی‌های دیجیتال دارند، می‌توان آن‌ها را در معرض بخشی دیگر از تجارب دیجیتال نیز قرار داد؛ می‌توان به آن‌ها کمک کرد تا اولین تجربه خرید رمزارز را بچشند. در این جا می‌توان به نام بنجامین احمد کودک ۱۲ ساله بریتانیایی اشاره کرد که ان‌اف‌تی‌هایی (NFT) به شکل نهنگ طراحی کرد و این طرح‌های دیجیتالی را در دنیای واقعی فروخت.

در واقع بهتر است به کودکان درباره ساز و کار بیت‌کوین آموزش داده شود و سپس از آن‌ها درباره کاربردهای آن پرس‌وجو به عمل آید. اما باید در نظر داشت که برای رسیدن به نتیجه بهتر، باید برتری‌ها و خطرات فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتالی به طور همزمان به آنان آموزش داده شود. در هر صورت بهتر است میزانی از شکاکیت در کودکان وجود داشته باشد تا در دام کلاهبرداران نیفتند.

برای آشنا کردن کودکان با خرید و فروش در بازار رمزارز، می‌توان برای آن‌ها یک حساب افتتاح کرد و به آن‌ها درباره نحوه استفاده از آن آموزش داد. به منظور ایجاد یک تجربه خوب و بی‌خطر برای آنان، می‌توان مقدار اندکی رمزارز برای آن‌ها خریداری کرد و به حساب آن‌ها انتقال داد.

به طور کلی آموزش ارز دیجیتال به عنوان جزیی از محتوای آموزشی کودکان، می‌تواند آینده بهتری را برای آن‌ها رقم بزند. اگرچه کسب اطلاعات درباره بازار رمرارز می‌تواند سخت و پیچیده باشد، باید پذیرفت که احتمالا همین بازار آینده جهان را تغییر خواهد داد. رمزارز می‌تواند معاملات پولی آینده را تحت تسلط خود درآورد در حالی که موجودیتی محسوس ندارد. شما می‌توانید بخرید و بفروشید بدون این که پول فیزیکی رد و بدل کنید.

منبع: gesseducation

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.