فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۹۵۰۶۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار نزولی بهترین فرصت برای یادگیری است

بازار نزولی بهترین فرصت برای یادگیری است

تصمیمات اتخاذ شده توسط شرکت‌ها در طول بازار نزولی نقش اساسی در تعیین طول عمر آن‌ها درون اکوسیستم رمزارزها ایفا می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فانی فیلیپ که مدیر عملیات شرکت استخراج بیت کوین (BTC) کانادایی Sato Technologies است. اعلام کرد که دوام آوردن در بازار نزولی در حالی که مارکت برای روند صعودی بعدی آماده‌می‌شود، امر بسیار مهمی است.

فیلیپ با کوین‌تلگراف در جریان رویداد Surfin' Bitcoin 2022 فرانسه‌ گفتگو کرد. او در مورد تأثیر بازار نزولی بر کسب و کارها، گفت که‌اکنون زمان ساخت، توسعه و یادگیری شرکت‌های حوزه استخراج است. ساتو یک شرکت استخراج دارایی‌های دیجیتال است. سهام این مجموعه از سپتامبر ۲۰۲۱ به صورت عمومی در بورس اوراق بهادار تورنتو (TSXV) معامله می‌شود و بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) استخراج می‌کند.

به نقل از کوین‌تلگراف فیلیپ همچنین در مورد چالش‌های اولیه راه‌اندازی‌ها در صنعت علیرغم ورود به این فضا در طول یک بازار صعودی گفت.

تقاضای زیاد برای استخراج در منطقه عملیاتی کبک، جایی که شرکت در ابتدا بنگاه خود را راه اندازی کرد، باعث توقف تاسیسات استخراجی جدید و احساسات ناخوشایند ساکنان محلی شد. علاوه بر این، فیلیپ فراگیری جهانی را به عنوان یک کاتالیزور برای "مشکلات در تامین تجهیزات الکتریکی" توصیف کرد.

نگاه مثبت به بازار نزولی

اگرچه وقتی از فیلیپ در مورد تأثیرات بازار نزولی سؤال شد، فیلیپ نظرات مثبت بیشتری نسبت به‌نظرات منفی داشت. وقتی از او پرسیدند که آیا بازارهای نزولی ارزشی دارند یا خیر او پاسخ داد: «برای ساختنو توسعه، عالی‌ست. بازار خرسی برای ما ساخته‌شده‌است.»

او همچنین در مورد رابطه بین قیمت بیت‌کوین، استخراج و خرید تجهیزات ماینینگ اظهار نظر کرد. فیلیپ گفت: «زمانی که قیمت بیت کوین پایین است، شما بیشتر استخراج می کنید. اگر مجبور به خرید تجهیزات باشید، از آنجایی که به‌قیمت بیت‌کوین مرتبط است، قیمت تجهیزات بسیار کاهش می یابد.»

همه‌این عواملی که ذکر شد به شرکت‌های این صنعت کمک می‌کند تا بسازند و توسعه دهند به‌گفته فیلیپ، ساتو در مرحله‌ساخت و توسعه‌است. این را می‌توان در قرارداد جدید این شرکت با Foundry Digital LLC (Foundry) مشاهده کرد. این دو شرکت قراردادی منعقد کردند که به ساتو اجازه می‌دهد تا ۴۳۰۰ ماینر دیگر را در مرکز وان در کبک میزبانی کند. همه آن‌ها از انرژی‌های تجدید پذیر تغذیه‌می‌کنند.

ساتو علاوه بر تمرکز اصلی خود بر استخراج بیت کوین، از قابلیت‌های ماینینگ خود برای استخراج مقدار کمی اتر استفاده می‌کند. وقتی از فیلیپ در مورد هرگونه استراتژی برای رویارویی با ادغام آتی اتریوم پرسیده‌شد، فیلیپ گفت که زمان تنوع بخشیدن و یادگیری در مورد گزینه‌ها فرا رسیده‌است.

او افزود: «این که‌قرار است چه‌اتفاقی رخ دهد هیچکس نمی‌داند. به‌همین دلیل تصمیم گرفتیم تنوع ایجاد کنیم. ماینینگ کسب و کار اصلی ما است، اما ما برنامه‌های زیادی در بستر شبکه لایتنینگ توسعه می‌دهیم.»

در پایان، او تاکید کرد که ادغام می تواند به عنوان فرصتی برای بررسی همه احتمالات جهت ساخت و کسب درآمد در اکوسیستم اتریوم تلقی شود. فیلیپ نتیجه گرفت، همه این‌ها از جمله بازار نزولی بخشی از تکامل است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.