فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۹۸۱۷۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

LG به کمک فناوری بلاکچین وارد دنیای NFT می‌شود

LG به کمک فناوری بلاکچین وارد دنیای NFT می‌شود

غول فناوری کره جنوبی ال جی الکترونیکس از شبکه هدرا هشگراف (HBAR) استفاده کرده است تا NFT ها را به صفحه تلویزیون بیاورد و همچنین در حال آزمایش یک کیف پول رمزنگاری است.

،به گزارش تجارت‌نیوز : به نقل از Cryptonews ، کمپانی LG بازار NFT خود را به نام LG Art Lab به تازگی منتشر کرده است. این بازار در تلویزیون‌های این شرکت با سیستم‌عامل webOS 5.0 یا بالاتر در ایالات متحده در دسترس هستند. به بیان این شرکت، پلتفرم NFT به کاربران امکان خرید، فروش و نمایشNFT های بلاکچین Hedera را از صفحه نمایش خود می‌دهد.

بازارچه NFT در تلویزیون‌های LG

ال‌جی گفت: «این پلتفرم شامل ویژگی LG Art Lab Drops می‌شود که هنرمندان و پیش‌نمایش آثار جدیدی را که به زودی برای پلتفرم عرضه می‌شوند، معرفی می‌کند. در این پلتفرم شمارش معکوس‌هایی برای تاریخ انتشار NFTهای جدید گذاشته شده تا طرفداران را از زمان انتشار این توکن‌ها مطلع کند.

این اعلامیه تقریباً هشت ماه پس از آن اعلام شد که ال‌جی الکترونیکس قصد خود را در ورود NFT‌ها به دنیای تلویزیون‌های هوشمند خود و ایجاد تجربه جدیدی برای کاربران، بیان کرد.

کیف‌پول Wallypto

در همین حال، LG Electronics همچنین در حال اجرای یک آزمایش بتا برای توسعه دهندگان یک کیف‌پول جدید رمزارزی است که آن را Wallypto نامگذاری کرده‌اند.

براساس خبرگزاری، News1 و Shina Ilbo، این شرکت نام و لوگوی برنامه را «در دفاتر ثبت اختراع داخلی و خارجی» به ثبت کرده و امیدوار است تا قبل از پایان امسال، رونمایی رسمی آن را انجام دهد. این شرکت اضافه کرد که هنوز روی جزئیات ویژگی‌های این کیف پول کار می‌کند. LG همچنین خاطرنشان کرد که این کیف پول نیز بر روی بلاکچین Hedera ساخته می‌شود. LG در ادامه گفت که Wallypto همچنین احتمالاً با NFTها سازگار خواهد بود. این شرکت همچنین به دنبال ادغام کیف‌پول خود پلتفرم اینترنت اشیا خود باشد. ThinQ، پلتفرم اینترنت اشیا (IoT) این کمپانی است که به سرعت در حال فراگیری است.

لازم به ذکر است که LG از شبکه کمتر شناخته شده Hedera برای ارائه این ویژگی‌ها استفاده کرده است. Hedera خود را جایگزینی برای بلاکچین توصیف می‌کند و از فناوری هشگراف خود یا نسخه دیگری از فناوری دفتر کل توزیع شده استفاده می‌کند.

Que es Hedera Hashgraph2

وضعیت Hedera Hashgraph

HBAR، کریپتوکارنسی این بلاکچین است، که بر اساس ارزش بازاری در Coingecko در رتبه ۴۲ قرار دارد. همچنین در قیمت ۰٫۰۶۲ دلار معامله می‌شود. گفتنی است HBAR در طول یک سال حدود ۸۰ درصد سقوط قیمتی داشته است.

LG Electronics در سال ۲۰۲۰ با پیوستن به شورای حاکم Hedera که شامل Google، IBM، Deutsche Telekom و غیره است، با این بلاکچین، شراکت خود را آغاز کرد.

هجوم LG به فضای NFT به دنبال حرکت مشابهی از سوی شرکت تلویزیونی رقیب این کمپانی، یعنی سامسونگ است. گفتنی است، سامسونگ عرضه یک بازار NFT را در اوایل سال جاری برای طیف وسیعی از تلویزیون‌ها اعلام کرد که همگی توسط Nifty Gateway پشتیبانی می‌شوند.

در همین حال، بازار NFT ها نزدیک به پایین ترین حد اولیه سال ۲۰۲۱ باقی مانده‌اند. بر اساس داده‌های CryptoSlam، حجم فروش NFT بر حسب دلار در سراسر بلاکچین اتریوم در روزهای اخیر به حدود ۶ میلیون دلار کاهش یافته است. این رقم در مقایسه با بالاترین رکورد ثبت شده ۶۲۸ میلیون دلاری، در تاریخ ۱ می ۲۰۲۲، بیش از ۹۹ درصد پایین آمده.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.