فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۰۲۷۴۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

زمان خرید ریپل فرا رسیده است؟

زمان خرید ریپل فرا رسیده است؟

اکنون بیش از ۴٫۳ میلیون آدرس منحصر به فرد ریپل، این توکن را در خود جای داده‌اند. ریپل علیرغم دست‌وپنجه نرم کردن با مجموعه مشکلات خاص خود و زمستان بازار رمزارزها که چندین دارایی را به پایین‌ترین حد چند ماهه خود رسانده، دستاوردهایی نیز داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگرچه ریپل از نوسانات بازار رمزارز در امان نبوده، اما موفقیت اخیر این دارایی نشان‌دهنده توسعه آن با وجود آشفتگی بازار است. بنابراین بیایید نگاهی به چند اصل اساسی بیندازیم که باعث رشد قیمت ریپل در آینده می‌شوند.

ریپل در CoinMarketCap اکنون با ارزش ۱۷ میلیارد دلار در رتبه هفتم قرار دارد. گفتنی است ۴۹,۸۲۶,۰۲۱,۷۷۳ کوین XRP با حداکثر عرضه ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سکه در گردش وجود دارد.

دادگاه ایالات متحده، طرح دعوی SEC-Ripple را تصویب کرد

در دسامبر ۲۰۲۲، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) شکایتی علیه ریپل، به دلیل بازاریابی آنچه که SEC به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده می‌داند، تنظیم کرد.

وکیل مدافع، جیمز کی فیلان ادعا می‌کند که یک دادگاه در نیویورک برنامه‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و آزمایشگاه ریپل را مجاز کرده، که شامل جدول زمانی برای تجدید نظر در قضاوت‌های قریب الوقوع است. این مرحله برای پایان دادن به نبرد حقوقی طولانی ضروری خواهد بود.

SEC در درخواستی که در ۹ سپتامبر ارائه شد، خواستار محرمانه ماندن شهود متخصص دادگاه شد. ریپل به شدت با این ایده مخالف بود و اصرار داشت که این پرونده برای عموم باز بماند.

SEC و Ripple تصمیم گرفتند در نامه‌ای مشترک به قاضی ناحیه ایالات متحده، آنالیسا تورس، بخش‌هایی از پرونده‌های دادگاه مربوطه خود را باز و پرونده را علنی کنند. با این حال، هنوز این احتمال وجود دارد که برخی از جزئیات حذف شوند.

در ادامه ریپل از مذاکره با کمیسیون بورس و اوراق بهادار خودداری کرده و دلیل آن را به عنوان توجیه خود برای محافظت از صنعت ارزهای دیجیتال در برابر نظارت بیش از حد دولت عنوان کرده است.

xrp addresses count 2022 09 17 media library original 2069 1060

آدرس کیف‌پول‌های ریپل از ۴٫۳ میلیون عبور می‌کند

همانطور که توسط شرکت اطلاعاتی بازار ارز دیجیتال Messari گزارش شده، تا زمان نوشتن این مقاله، تعداد کل آدرس‌های کیف‌پول در حدود ۴,۳۰۳,۹۷۲ ریپل قرار دارد. ۳۰۱ مورد از این ۴٫۳ میلیون آدرس دارای XRP، به ارزش بیش از ۱۰ میلیون دلار هستند. همچنین بیش از ۱ میلیون دلار در XRP توسط ۸۲۳ IP منحصر به فرد میزبانی می‌شوند.

طبق آمار Messari ، نزدیک به ۶۶ هزار آدرس XRP در ۲۴ ساعت گذشته استفاده شده است، که ۵۲۵۷۵ آدرس به عنوان گیرنده و ۲۱۴۲۹ به عنوان فرستنده بودند. در نتیجه، تعداد آدرس‌های فعال در ماه گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.

ریپل پرداخت‌های رمزنگاری را در برزیل راه‌اندازی می‌کند

ریپل با بانک Travelex همکاری می‌کند تا روش‌های پرداخت مبتنی بر ارز دیجیتال را در برزیل راه‌اندازی کنند. ریپل بانک تراولکس را انتخاب کرد زیرا تنها بانکی در برزیل است که تنها بر روی ارزهای خارجی تمرکز دارد. نقدینگی درخواستی ریپل برای ارائه خدمات بهتر به مصرف‌کنندگان در هنگام پرداخت‌های بین المللی استفاده خواهد شد.

از طریق همکاری با Travelex Bank، ریپل سرویس نقدینگی درخواستی خود را در اوت ۲۰۲۲ در برزیل معرفی کرد. با این سرویس، مشتریان می‌توانند به سرعت، با هزینه‌های تسویه حساب کم و بدون نیاز به نگه‌داشتن هیچ سرمایه‌ای، انتقال پول بین المللی را انجام دهند.

xrp price chart 2 media library original 1806 852

نمودار قیمت XRP/USD - مثلث متقارن

جفت رمزارز XRP/USD با تشکیل یک الگوی مثلث متقارن، در بازه زمانی روزانه در سطح ۰٫۳۴۸۱ دلار معامله می‌شود. این الگو مقاومت قوی را در نزدیکی سطح ۰٫۳۵۹۶ دلار گسترش می‌دهد، که ریپل در ماه گذشته نتوانست در دو مرتبه از آن عبور کند. اگر این سطح ۰٫۳۵۹۶ دلاری شکسته نشود، گاوها احتمالاً با مشکل مواجه خواهند شد.

همچنین انتظار می‌رود میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA) مقاومت قوی نزدیک به ۰٫۳۵۹۰ دلار ایجاد کند. در جنبه نزولی، حمایت فوری قیمت در ۰٫۳۲۱۵ دلار و ۰٫۳۰۴۵ قرار دارند. گفتنی‌ست شاخص‌های فنی پیشرو مانند RSI و MACD به نفع روند خرید هستند، که نشان می‌دهد به احتمال زیاد سوگیری صعودی غالب خواهد شد. قیمت این رمزارز می‌تواند به زودی شاهد نزدیک شدن به سطح ۰٫۳۹۱۵ دلار باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.