فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۱۰۵۷۸

سقوط ارزش معاملات ارزهای دیجیتال

سقوط ارزش معاملات ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال امروز اکثرا منفی هستند، اما میزان افت آن‌ها زیاد نیست. در مقابل، نمادهایی هستند که رشد خوبی داشته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بیت کوین افت قیمت کوچکی داشته و در حال حاضر با کاهش ۲ دهم درصدی، در حدود قیمت ۱۹۵۰۰ دلار معامله می‌شود. در مقایس هفتگی، بیت کوین حدودا دو درصد رشد کرده است.

به نقل از اقتصادنیوز، ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۱۶ میلیارد دلار بوده که رقم کمی برای بزرگ ترین ارز بازار محسوب می‌شود. روز گذشته ارزش معاملات حدودا ۱۰ میلیارد دلار بیشتر از امروز بود.

ارزش بازار بیت کوین نیز هم اکنون ۳۷۲ میلیارد دلار است. شاخص ترس و طمع بیت کوین هم عدد ۲۲ است که ترس موجود در بازار را نشان می‌دهد.

همان طور که قبلا هم اشاره شده، فعلا فعالان بازار ارزهای دیجیتال در انتظار روشن شدن تکلیف قیمت هستند تا با خارج شدن قیمت از نرخ ۱۹ الی ۲۲ هزار دلار، تکلیف روشن شود که قرار است قیمت‌ها بالا بروند یا اینکه نزول بازار ادامه پیدا خواهد کرد.

سقوط ارزش معاملات اتریوم

اتریوم هم امروز منفی است. با افت نیم درصدی، قیمت بزرگ ترین آلت کوین بازار به حدود ۱۳۲۰ دلار رسیده است. البته در مقیاس هفتگی، اتریوم رشد حدودا ۲٫۵ درصدی داشته است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته حدودا ۵٫۵ میلیارد دلار بوده که یکی از کمترین ارقام ارزش معاملات در چند ماه گذشته است. ارزش بازار اتریوم نیز هم اکنون ۱۶۱ میلیارد دلار است.

رشد ۹ درصدی کوانت

در بازار منفی امروز، کوانت با رشد ۹ درصدی تبدیل به ستاره بازار شده است. Bitcoin SV نیز ۳ درصد رشد قیمت داشته و ترا کلاسیک با رشد ۲٫۵ درصدی یکی از مثبت‌های امروز است.

اما جالب اینکه در میان نمادهای منفی بازار و در فهرست ۵۰ ارز برتر، هیچ کدام از نمادها افتی بیشترا ز ۳ درصد نداشته اند. تون کوین با افت حدودا ۳ درصدی، منفی ترین نماد در این فهرست است. مابقی ارزهای منفی هم افتی کمتر از ۲ درصد دارند.

در مقیاس هفتگی، الروند با رشد ۱۶ درصدی وضعیت خوبی دارد و بهترین بازدهی در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار را داشته است. کوانت و ریپل نیز به ترتیب ۱۵ و ۱۳ درصد رشد کرده اند.

در مقیاس هفتگی و در میان نمادهای منفی، ترا کلاسیک با افت ۱۲ درصدی بیشترین کاهش قیمت را داشته است. الگوراند هم ۶ درصد کاهش قیمت داشته و چیلیز با افت ۵ درصدی در رده بعدی است.

ارزش معاملات به ۳۱ میلیارد دلار کاهش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت حدودا نیم درصدی نسبت به دیروز، به عدد ۹۴۰ میلیارد دلار رسیده و ارزش معاملات نیز ۳۷ درصد کاهش یافته و به ۳۱ میلیارد دلار رسیده است. این یکی از کمترین رقم‌ها در بخش ارزش معاملات روزانه بازار ارزهای دیجیتال است.

ارزش معاملات دیفای به کمتر از ۲ میلیارد دلار رسیده و ارزش معاملات استیبل کوین‌ها هم ۲۸ میلیارد دلار بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.