فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۳۵۵

چگونه ارز داگز را تبدیل به ریال کنیم ؟

چگونه ارز داگز را تبدیل به ریال کنیم ؟

تیم داگز در کانال تلگرامی خود، روش‌های مختلفی برای دریافت و فروش توکن‌های داگز معرفی کرده است. کاربران می‌توانند از یکی از این روش‌ها برای فروش توکن‌های خود استفاده کنند:

به گزارش تجارت نیوز،

برای فروش توکن‌ داگز (DOGS) روش‌های مختلفی وجود دارد، اما کاربران ایرانی به دلیل محدودیت‌ها و خطرات مرتبط با تحریم‌ها، باید با دقت بیشتری عمل کنند. در این گزارش، ابتدا به بررسی روش‌های رایج فروش توکن‌های داگز می‌پردازیم. سپس بهترین و امن‌ترین روش برای کاربران ایرانی، یعنی فروش توکن‌ها در صرافی داخلی را معرفی می‌کنیم. همچنین، طبق اطلاعیه جدید تیم داگز، معاملات این توکن که قرار بود در ۳۰ مرداد آغاز شود، به ۲ شهریور ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران موکول شده است.

تیم داگز در کانال تلگرامی خود، روش‌های مختلفی برای دریافت و فروش توکن‌های داگز معرفی کرده است. کاربران می‌توانند از یکی از این روش‌ها برای فروش توکن‌های خود استفاده کنند:

فروش در صرافی‌های خارجی (برای کاربران ایرانی غیرفعال است و امکان انتقال داگز وجود ندارد)

کیف پول تلگرام (هشدار با ریسک بالای از دست دادن دارایی‌ها همراه است و به هیچ عنوان از این کیف پول استفاده نکنید)

فروش در صرافی ایرانی از طریق انتقال از کیف پول تون کیپر(ایمن‌ترین و بهترین گزینه برای کاربران ایرانی)

در این گزارش، ابتدا دو روش اول را بررسی می‌کنیم و سپس به معرفی روش فروش در صرافی‌های ایرانی می‌پردازیم. اکیداً توصیه می‌کنیم از روش فروش در صرافی ایرانی که در انتهای مقاله توضیح داده شده استفاده کنید تا ریسک از دست دادن دارایی‌هایتان در صرافی‌های خارجی و کیف پول تلگرام را به حداقل برسانید.

انتقال به صرافی‌ها: در ربات تلگرام داگز، با انتخاب گزینه «واریز به صرافی‌ها» (Deposit to Exchanges)، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که گزینه‌های مختلفی برای فروش توکن‌های داگز در اختیار شما قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند توکن‌های داگز را به صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی منتقل کنند. تیم داگز چهار صرافی معتبر شامل اوکی اکس (OKX)، بای بیت (Bybit)، گیت آی او (Gate.io)، و بیت گت (Bitget) را برای این منظور معرفی کرده است.

پیش از انتخاب صرافی، کاربران باید در صرافی مورد نظر خود حساب کاربری ایجاد کرده و فرآیند احراز هویت (KYC) را کامل کنند. سپس در مراحل بعدی برای انتقال توکن داگز، باید آدرس واریز و تگ ممو (memo) مربوط به توکن داگز را وارد کنند. اطلاعاتی که کاربران باید وارد کنند شامل موارد زیر است:

شناسه کاربری (UID) صرافی برای برداشت ایردراپ داگز

آدرس توکن داگز در صرافی

تگ ممو (memo) مربوط به آدرس توکن داگز در صرافی

چگونه اطلاعات آدرس خود در صرافی را دریافت کنیم؟

برای دریافت اطلاعات آدرس خود در صرافی، ابتدا وارد حساب کاربری‌تان شوید و در بخش اسپات (Spot)، گزینه واریز (Deposit) را انتخاب کنید. با این کار، گزینه‌های مختلفی برای انتقال توکن‌ها به شما نمایش داده می‌شود. سپس توکن داگز را در نوار جستجو پیدا کنید و مطمئن شوید که آدرس توکن داگز شما روی شبکه تون (TON) باشد.

در مرحله بعد، صفحه‌ای با اطلاعات مربوط به آدرس و ممو (memo) نمایش داده می‌شود. این اطلاعات را کپی کرده و برای مراحل بعدی ذخیره کنید. برای دریافت شناسه کاربری (UID) صرافی، به بخش پروفایل حساب خود مراجعه کنید و شناسه کاربری ارائه شده را ذخیره کنید.

اکنون این اطلاعات را به ترتیب در ربات تلگرام داگز وارد کرده و گزینه ارسال (Send) را بزنید. پس از ارسال اطلاعات، ربات تلگرام داگز از شما تأییدیه درخواست می‌کند. با انتخاب گزینه «تأیید می‌کنم» (I confirm)، اطلاعات وارد شده را تأیید کنید.

پس از تأیید، پیام «واریز در حال انجام است» (Deposit is in progress) برای شما ارسال می‌شود. توجه داشته باشید که واریز توکن‌ها به صورت آنی انجام نمی‌شود و کاربران باید تا تاریخ ۲۳ اوت (۲ شهریور)، زمان لیست شدن توکن داگز در صرافی منتخب، منتظر بمانند. پس از تکمیل این مراحل، ربات تلگرام داگز مقدار توکن داگز در حال برداشت را نمایش خواهد داد.

برای انتقال توکن داگز از طریق کیف پول تلگرام، ابتدا گزینه «واریز به صرافی‌ها» (Deposit to Exchanges) را انتخاب کنید. سپس، در صفحه جدید، گزینه «کیف پول در تلگرام» (Wallet in Telegram) را انتخاب کنید. از شما پرسیده می‌شود که آیا حسابی در کیف پول تلگرام دارید؟ در این مرحله، باید گزینه «بازکردن کیف پول در تلگرام» (Open Wallet in Telegram) را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، امکانات کیف پول تلگرام داگز برای شما نمایش داده می‌شود، شامل:

تبدیل داگز به تتر (USDT)، بیت کوین (BTC)، تون کوین (Toncoin)، و نات کوین (NOT).

مبادله توکن داگز در بازار P۲P با هزینه‌ای کم.

ارسال رایگان و سریع توکن‌های داگز به سایر کاربران تلگرام.

پس از انتخاب ادامه، نیاز به تأیید هویت کاربر است. اما متأسفانه به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده برای کاربران ایرانی، احتمالاً با خطای محدودیت دسترسی به کیف پول تلگرام مواجه می‌شوید.

در شرایطی که کاربران ایرانی با محدودیت‌های زیادی برای فروش توکن‌های ایردراپ داگز روبه‌رو هستند، بهترین روش برای نقد کردن این توکن‌ها چیست؟ پیشنهاد ما استفاده از صرافی‌های داخلی استفاده کنید.

تیم داگز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که توکن داگز به زودی در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست خواهد شد. خبر خوش این است که از تاریخ ۲ شهریور ساعت ۱۵:۳۰، همزمان با لیست شدن توکن داگز در صرافی‌های خارجی، امکان خرید و فروش این توکن در صرافی اوکی اکسچنج نیز فراهم می‌شود. کاربران می‌توانند در بخش تبادل سریع، قیمت داگز را مشاهده کرده و توکن‌های خود را نقد کنند یا در صورت تمایل، تعداد بیشتری خریداری کنند.

منبع : ارز دیجیتال

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.