خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۶۵۷۵۳۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

از لونا چه خبر؟ / به مال‌باختگان خسارت می‌دهند؟

از لونا چه خبر؟ / به مال‌باختگان خسارت می‌دهند؟

سقوط لونا همچنان ادامه دارد و ارزش بازار این ارز دیجیتال نسبت به سه روز گذشته حدود ۵۰۰ میلیون دلار آب رفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آن زمان که رمزارز لونا به زیر یک دلار سقوط کرد بسیار از معامله‌گران بازار رمزارزها لونا خریدند تا در صورت برگشت این ارز دیجیتال سود کنند اما غافل از اینکه برگشتی برای لونا در کار نیست. بنیاد لونا وقتی همه چیز خوب بود بیت‌کوین‌هایش را به رخ می‌کشید اما مجبور شد همه ۸۰ هزار بیت‌کوین خود را برای جمع‌آوری عرضه بفروشد. حالا رمزارز لونا هیچ پولی ندارد که هیچ بلکه این بنیاد با اتهام کلاهبرداری روبه‌رو است.

خبرگزاری یونهاپ در گزارشی جدید ادعا کرد که مقامات کره جنوبی در حال بررسی اتهام کلاهبرداری دون کوون، بنیانگذار رمزارز لونا است. براساس گزارش‌های او با اتهام کلاهبرداری ۴۰ میلیارد تومانی روبه‌رو است. حالا استیبل‌کوین UST به ۰/۰۵ دلار سقوط کرده و عملا دیگر کسی به بازگشت لونا امیدی ندارد. ارزش بازار این ارز دیجیتال هم امروز به ۶۰۰ میلیون دلار سقوط کرد.

بنیانگذار لونا و UST بارها ادعا کرد که به زودی مشکل را حل می‌کند و برای همین تا به امروز کسی از او شکایت نکرد. حتی او بارها ادعا کرد که به کسانی که در جریان سقوط رمزارز لونا زیان کردند خسارت پرداخت می‌شود. اما موضوع گسترده از خسارت است. حرف ۴۰ میلیارد دلار زیان در میان است و بنیاد لونا حالا آه در بساط ندارد که بخواهد به کسی خسارت بدهد.

رمزارز لونا خسارت می‌دهد؟

بیایید منطقی باشیم. به نظر شما لونا با وجود فروختن تمام بیت‌کوین‌های خود برای جذب عرضه به اندازه ۴۰ میلیارد خسارت وارد شده پول دارد؟ من که فکر نمی‌کنم. فقط یک صرافی باییننس گزارش داد که یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رمزارز لونا داشت که بعد از سقوط این ارز این پول به ۳ هزار دلار تبدیل شد.

به نظر می‌رسد که اگر هم خسارتی پرداخت شود به صورت نقدی نیست. چون بنیاد لونا اگر پول داشت به سادگی می‌توانست ارزهای دیجیتال خود را حمایت کند. این بنیاد اعلام کرده که احتمالا یک توکن جدید ساخته و به عنوان خسارت در میان کسانی که رمزارز لونا داشتند عرضه می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.