خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۶۶۱۵۹۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بزرگ‌ترین نهنگ دنیا بیت‌کوین خرید!

بزرگ‌ترین نهنگ دنیا بیت‌کوین خرید!

دو روز گذشته بیت‌کوین رشد خوبی داشت و به قیمت ۳۱ هزار دلار رسید و یکی از دلایل این رشد خرید بزرگ‌ترین نهنگ بازار رمزارزها بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگرچه بازار رشد کرده و بیت‌کوین در بالاترین قیمت چند هفته اخیر خود قرار دارد اما هنوز مقاومت‌های زیادی پیش‌روی این ارز وجود دارد. اولین مقاومت محدوده ۳۲ هزار دلار و بعد از آن مقاومت‌های ۳۶ و ۴۰ هزار دلار قرار دارند.

ثروتمندترین نهنگ بازار که فعالیت کمی هم دارد دوباره بیت‌کوین خرید و برخی از کارشناسان عقیده دارند خرید این نهنگ باعث رشد بازار شد. این نهنگ در هفت روز گذشته بیش از ۸۰۰ بیت‌کوین با میانگین قیمت ۳۰ هزار دلار خریداری کرد.

براساس داده‌های پلتفرم رمزارزی bitnfocharts نهنگ‌ خریدهای خود در چهار مرحله انجام داد:

۱-مرحله اول ۸۶ عدد به ارزش ۲/۴۷ میلیون دلار خرید.

۲-مرحله دوم ۴۸۱ عدد به ارزش ۱۴/۱۵ میلیون دلار خرید.

۳-مرحله سوم ۷۷ عدد به ارزش ۲/۲ میلیون دلار خرید.

۴-مرحله چهارم هم ۱۶۲ عدد به ارزش ۴/۷ میلیون دلار خرید.

در مجموع این نهنگ حدود ۲۳/۶ میلیون دلار برای خرید ۸۰۶ بیت‌کوین هزینه کرد. حالا که بازار کمی رشد کرده ارزش بیت‌کوین‌های این نهنگ به ۲۵/۴ میلیون دلار رسیده است. این نهنگ حالا چیزی حدود ۳۸۲۱ بیت‌کوین به ارزش ۱۲۰ میلیون دلار دارد.

هفته گذشته هم sentiment فاش کرد که تعداد آدرس‌هایی که بالای هزار بیت‌کوین دارند در حال افزایش است. ما از لحاظ تاریخی در محدوده‌ای قرار داریم که افزایش تعداد آدرس‌ها می‌تواند به رشد قیمت بیت‌کوین منجر شود. براساس گزارش sentiment تعداد آدرس‌هایی که ارز زیادی دارند از کمترین میزان در ماه ژانویه امسال بهبود پیدا کرد و همین دلیلی برای رشد قیمت بیت‌کوین است.

بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار در زمان نوشتن این مقاله در محدوده ۳۱ هزار و ۶۰۰ دلار یعنی ۱۷ درصد بالاتر از پایین‌ترین قیمت خود در هفته گذشته قرار دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.