خبر مهم:

کد مطلب: ۷۰۸۳۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ایردراپ‌های مهم بین فعالان بازار در ماه مهر

ایردراپ‌های مهم بین فعالان بازار در ماه مهر

پنج رمزارز معرفی شده در این مطلب در ماه مهر (اکتبر) ۱۴۰۱، ایردراپ خواهند داشت و کاربران می‌توانند به صورت رایگان آنها را دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایردراپ روشی برای دریافت ارز دیجیتال رایگان است. ایردراپ‌ها در واقع برای بازاریابی در دنیای رمزارز استفاده می‌شوند که بین پروژه‌های رمزارزی پرکاربرد هستند. گفتنی است، افراد بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای برای آن ارز دیجیتال، می‌توانند آن را به صورت رایگان دریافت کنند. همین مسئله باعث گسترش بازاریابی آن پروژه نیز می‌شود.
این روش در صورت بهینه اجرا شدن، می‌تواند به محبوبیت و برندسازی آن پروژه کمک شایانی کند و افرادی که در ایردراپ شرکت کردند، می‌توانند سود مناسبی دریافت کنند. روش‌های مختلفی برای شرکت در ایردراپ‌ها وجود دارد و کاربران باید مراحلی را طی کنند، تا توکن رایگان را دریافت کنند.
برای مثال در بسیاری از ایردراپ‌ها، کاربران باید تبلیغاتی برای آن پروژه در شبکه‌های اجتماعی خود انجام دهند تا بتوانند آن ارز دیجیتال رایگان را دریافت کنند. باید در نظر داشت که میان ایردراپ‌های فراوانی که امروزه وجود دارد، تعداد کثیری از آنها می‌توانند کلاه‌برداری باشد و باعث دزدیده شدن دارایی‌ کیف پول کاربران شود.

۱- تامادوج (Tamadoge)

تامادوج یک پلتفرم بازی برای کسب درآمد (P2E) است و توکنی با نام تاما (TAMA) دارد. تفاوت پروژه تامادوج با دیگر پژوه‌های حوزه ارز دیجیتال این است، که هزینه تراکنش در آن وجود ندارد. در زمان نگارش این مطلب، تامادوج با قیمت ۰.۰۸ دلار در صرافی مانند OKX قابل خریداری می‌باشد. در حال حاضر, پیشنهاد رمزارز به ارزش ۱۰۰ هزار دلار توسط تامادوج برای کابران ارائه شده است. برای ورود به این پیشنهاد، کاربر باید اقداماتی انجام دهد و توکن‌های تاما به ارزش ۱۰۰ دلار را از پیش خریداری کرده باشد.
ایردراپ

۲- بتل اینفیتی (Battle Infinity)

پروژه ورزشی بتل اینفیتی، پلتفرمی تلفیقی از بازی برای کسب درآمد (P2E) و توکن‌های غیر‌قابل تعویض (NFT) است. نام توکن این اکوسیستم، IBAT است. پیش فروش این ارز در نیمه اکتبر ۲۰۲۲ به اتمام خواهد رسید. کاربران برای اطلاع از جدیدترین اخبار این رمزارز باید اخبار توییتر و دیسکورد بتل اینفینیتی را دنبال کنند. خرید این توکن در صرافی پنکیک سواپ و LBANK برای کاربران ممکن خواهد بود.

۳- لاکی بلاک (Lucky Block)

لاکی بلاک پروژه‌ای خلاقانه با محوریت مسابقات بر پایه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است. توکن این پروژه LBLOCK نام دارد و به دلیل استقبال کاربران، پیش‌فروش آن زودتر از موعد به اتمام رسید. این پروژه دو نوع توکن دارد. توکن LBLOCK V1 که بر زنجیره اسمارت بایننس (Binance Smart chain) پایه شده‌ است و مخصوص بازی، پاداش‌ها و ترید در DEX است. توکن دیگر با نام LBLOCK V2, بر روی شبکه اتریوم قرار دارد. یکی از پل‌های لاکی بلاک به کاربران اجازه‌ی سواپ توکن V1 به V2 را می‌دهد. کاربران برای خرید توکن‌های لاکی بلاک می‌توانند به صرافی‌های یونیسواپ، گیت و MEXC مراجعه کنند.

۴- توکن بیسیک اتنشن (Basic Attention)

توکن بت (BAT) توسط سازنده جاوا اسکریپت ساخته شده و به منظور استفاده در حوزه بازاریابی بوجود آمده است. کاربران وبسایت‌ها می‌توانند با مشاهده تبلیغات کسب و کار‌ها، توکن بت را به ازای پاداش دریافت کنند. این توکن بر اساس استاندارد ERC20 ساخته شده است و تمام کیف‌پول هایی که از اتریوم پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند این توکن را نیز نگهداری کنند. این توکن در صرافی‌های بایننس و کوین بیس موجود است. این پروژه هرماه برنامه‌های ایردراپ با پاداش توکن خود را اجرا می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.