خبر مهم:

کد مطلب: ۷۰۸۴۴۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار رمزارز به دنبال تثبیت در بالای مقاومت‌ها

بازار رمزارز به دنبال تثبیت در بالای مقاومت‌ها

به عقیده برخی تحلیلگران، بیت‌کوین به دنبال افزایش بالاتر از ۲۰۰۰۰ دلار است. دومین رمزارز بازار نیز با مقاومتی نزدیک به ۱۳۵۰ دلار مواجه است، ریپل نیز می‌تواند سرعت رشد را بالاتر از سطح ۰٫۴۵ دلار افزایش دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت بیت‌کوین به آرامی به بالای ۱۹۵۰۰ دلار می‌رود. بیت‌کوین در حال حاضر با مقاومتی نزدیک به ۱۹۶۵۰ روبرو است. حرکت واضح قیمت به بالای سطوح مقاومت ۱۹۶۵۰ دلاری و ۲۰۰۰۰ دلاری می‌تواند درها را برای یک رالی صعودی در بازار رمزارز باز کند. MKR و RUNE بیش از ۸ درصد افزایش یافتند.

به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی هدف افزایش قیمت به سطوح بالاتر دارند. اگر اتریوم منطقه مقاومت ۱۳۵۰ دلاری را رد کند، می‌تواند سرعت افزایش خود را بیشتر کند. ریپل نیز چشم به صعود جدیدی به سمت مقاومت ۰٫۴۸ دلاری دارد. کاردانو با مقاومت نزدیک به ۰٫۴۳۵ دلار مواجه است.

رمزارز

روند بیت‌کوین تایم ۱ ساعته، Tradingview

بیت‌کوین ۲۰هزار دلاری؟

پس از آزمایش مجدد سطح ۱۹۰۰۰ دلار، قیمت بیت‌کوین شروع به افزایش پیوسته کرد. بیت‌کوین توانست سطوح ۱۹۲۰۰ و ۱۹۳۰۰ دلاری را از میان بردارد. حتی سطح ۱۹۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته را شکست. قیمت در حال حاضر با مقاومت قوی نزدیک به سطح ۱۹۶۵۰ دلار مواجه است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۰۰۰۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت ممکن است شتاب صعودی پیدا کند.

از جنبه منفی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۹۳۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۹۰۰۰ دلاری قرار دارد که در زیر آن قیمت می‌تواند به سمت سطح ۱۸۵۰۰ دلار کاهش یابد.

رمزارز

روند اتریوم تایم ۱ ساعته، Tradingview

روند اتریوم

قیمت اتریوم نیز کفی بالاتر از سطح ۱۲۶۵ دلار تشکیل داد و روند افزایشی ثابتی را آغاز کرد. اتریوم توانست منطقه مقاومت ۱۳۰۰ دلاری را رد کند. همچنین حرکتی بالاتر از سطح ۱۳۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته شکل گرفت. در جهت صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۱۳۳۰ دلار با مقاومت مواجه است. گفتنی است مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۳۵۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند شتاب صعودی پیدا کند.

از جنبه منفی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۳۰۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته است. حمایت اصلی بعدی در سطح ۱۲۶۵ دلار قرار دارد که در زیر آن قیمت می‌تواند شتاب نزولی پیدا کند.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو (ADA) بالاتر از سطح ۰٫۴۲ دلار تثبیت می‌شود. قیمت به آرامی به سمت منطقه مقاومت ۰٫۴۳۵ دلار بالا می‌رود. حمایت اصلی در نزدیکی سطح ۰٫۴۵ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند تا ۰٫۴۸ دلار افزایش یابد.

بایننس‌کوین در محدوده بالاتر از سطح ۲۸۵ دلار معامله می‌شود. در نزدیکی سطح ۲۹۲ دلار با مقاومتی مواجه است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۲۹۵ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند تا سطح ۳۰۰ دلار افزایش یابد.

سولانا (SOL) بیش از ۲ درصد افزایش یافته و بالاتر از سطح ۳۳ دلار معامله می‌شود. مقاومت فوری نزدیک به سطح ۳۳٫۵۰ دلار است. بسته شدن کندل ۴ ساعته بالای ۳۳٫۵۰ دلار می‌تواند قیمت را به سطح ۳۵ دلار برساند.

دوج‌کوین بالاتر از سطح ۰٫۰۶۰۰ دلار در حال تثبیت است. اگر افزایش مناسبی وجود داشته باشد، ممکن است قیمت ۰٫۰۶۲۰ دلار آزمایش شود. اگر گاوها قدرت پیدا کنند، می‌توانند قیمت را تا سطح ۰٫۰۶۴۲ دلار افزایش دهند

قیمت ریپل به بالای حمایت ۰٫۴۵ دلار بازگشته است. مقاومت فوری نزدیک به سطح ۰٫۴۶۵ دلار قرار دارد. حرکت واضح قیمت به بالای ۰٫۴۶۵ دلار می‌تواند قیمت را به سطح ۰٫۵۰ دلار برساند.

بسیاری از آلت‌کوین‌ها در منطقه سبز هستند، از جمله MKR، RUNE، EGLD، ATOM، MATIC، KAVA، LINK، LDO، QNT و LINK. از این میان، MKR بیش از ۸ درصد افزایش یافت و حرکتی بالاتر از سطح ۸۳۰ دلار انجام داد.

به طور کلی، قیمت بیت‌کوین علائم مثبتی بالاتر از سطح ۱۹۵۰۰ دلار نشان می‌دهد. اگر بیت‌کوین بالاتر از ۱۹۶۵۰ دلار افزایش یابد، حتی می‌تواند از سطح ۲۰۰۰۰ دلار نیز فراتر رود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.