خبر مهم:

کد مطلب: ۷۱۳۱۷۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حمایت ۵۰۰ میلیون دلاری بایننس از ماینرها

حمایت 500 میلیون دلاری بایننس از ماینرها

استخر بایننس یکی از گسترده‌ترین بسترهای استخراج ارزهای دیجیتال است. بایننس قصد دارد حمایتی ۵۰۰ میلیون دلاری از استخراج‌کننده‌های بیت‌کوین انجام دهد. این موضوع برای بازار کریپتو و ماینرها خبر بسیار مهمی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار نزولی مداوم تأثیرات عمیقی بر تقریباً همه شرکت کنندگان این صنعت، به ویژه ماینرها داشته است. در بحبوحه افزایش قیمت سوخت و برق و رکود بازار کریپتو، این گروه بیشترین ضربه را خورده‌اند، به طوری که بسیاری از ماینرها به دلیل ناچیز بودن سودآوری، ماشین‌های خود را خاموش می‌کنند.

بایننس

بایننس حامی ماینرها

شرکت بایننس، یکی از بزرگترین استخرهای استخراج ارز دیجیتال، در تلاشی برای کمک به ماینرها و به نوبه خود کمک به بازار ارزهای دیجیتال از آسیب بیشتر، تصمیم گرفته است ۵۰۰ میلیون دلار وام برای حمایت از ماینرهای بیت‌کوین ارائه دهد.

Binance Pool مسئولیت کمک به حفظ اکوسیستم دارایی دیجیتال سالم را دارد. با توجه به شرایط فعلی بازار، استخر بایننس در حال راه اندازی یک پروژه وام ۵۰۰ میلیون دلاری برای حمایت از استخراج‌کنندگان کریپتو و ارائه دهندگان زیرساخت دیجیتال است.

در این گزارش توضیح می‌دهیم که «شرکت‌های استخراج عمومی و خصوصی بیت‌کوین (BTC) و زیرساخت‌های دارایی دیجیتال در سطح جهانی» می‌توانند از طریق این طرح بدهی را تضمین کنند و خدمات خود را تامین مالی کنند.

به غیر از بایننس، سایر بازیگران بزرگ صنعت نیز اقداماتی را برای حمایت از ماینرهای ارز دیجیتال انجام داده‌اند. برای اولین بار، جیهان وو، بنیانگذار Bitmain، سازنده دکل‌های استخراج ارز دیجیتال، قصد دارد یک صندوق ۲۵۰ میلیون دلاری برای خرید دارایی‌های پر ریسک از شرکت‌های استخراج تاسیس کند.

مت کنگ، مدیر اجرایی Bitdeer، گفته است: «در هر چرخه فرصت‌هایی وجود دارد. اگر بتوانید بازار را زمان‌بندی کنید و از قیمت پایین وارد شوید، سپس از سطوح بالا قیمت از آن خارج شوید، آنوقت کسسب درآمد خواهید کرد».

هش‌ریت بیت‌کوین به ATH جدید رسید

در روز سه‌شنبه، کل هش‌ریت شبکه بیت‌کوین به بالاترین حد خود رسید، که نشان می‌دهد استخراج‌کنندگان اکنون نسبت به قیمت بیت‌کوین خوش‌بین‌تر هستند، زیرا علی‌رغم قیمت‌های پایین بیت‌کوین، همچنان فعال هستند.

هش‌ریت بیت‌کوین اندازه‌گیری میزان قدرت محاسباتی است که به استخراج بیت‌کوین و ایمن سازی شبکه اختصاص داده شده است.

افزایش هش‌ریت به این معنی است که ماشین‌های استخراج بیشتری آنلاین می‌شوند، این موضوع می‌تواند نشانه خوش‌بینی افزایش یافته در میان ماینرها در مورد قیمت بیت‌کوین در آینده باشد.

داده‌های Blockchain.com نشان می‌دهد که کل هش‌ریت بیت‌کوین در هفته گذشته به ۲۴۱٫۸۸ رسید که نسبت به پایین‌ترین سطح امسال یعنی ۱۶۸٫۲ در اوایل ژانویه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

زمانی که به داده‌ها بر اساس میانگین متحرک ۷ روز نگاه می‌کنیم، به بالاترین حد خود رسیدیم، روشی که اغلب برای رفع نوسانات کوتاه‌مدت هش در شبکه بیت‌کوین استفاده می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.