خبر مهم:

کد مطلب: ۷۱۳۵۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کوین‌بیس قصد دارد بخشی از سهام خود را بفروشد

کوین‌بیس قصد دارد بخشی از سهام خود را بفروشد

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین‌بیس، اعلام کرده است که قصد دارد ۲ درصد از سهام خود در پلتفرم ارزهای دیجیتال را در سال آینده به منظور تأمین مالی برای تحقیقات علمی بفروشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آرمسترانگ اواخر روز جمعه در توییتر گفت که می‌خواهد در فناوری و توسعه سرمایه‌گذاری کند تا برخی از بزرگترین مشکلات جهان را حل کند و افزود که ۲ درصد از کل سهام کوین‌بیس خود را می‌فروشد.

آرمسترانگ بیان کرد، من مشتاق تسریع علم و فناوری برای کمک به حل برخی از بزرگترین چالش‌های جهان هستم. برای ادامه این کار، من قصد دارم حدود ۲ درصد از دارایی‌های Coinbase خود را در سال آینده به منظور تأمین مالی تحقیقات علمی و شرکت هایی مانند NewLimit، ResearchHub بفروشم.

مدیرعامل کوین‌بیس

سرمایه‌گذاری‌های کوین‌بیس

او خاطرنشان کرد که قصد دارد «برای مدت طولانی» به عنوان مدیر عامل Coinbase باقی بماند، بنابراین از شرکت تسلیم نمی‌شود. آرمسترانگ گفت: «من نسبت به کریپتو و کوین‌بیس فوق‌العاده دید صعودی دارم.»

New Limit در توییتر خود می‌گوید که این شرکت در حال کار به سمت «توسعه رادیکال طول عمر انسان با استفاده از برنامه‌ریزی مجدد اپی ژنتیک» است، در حالی که ResearchHub ادعا می‌کند، تمرکز آن بر «تسریع سرعت علم با پاداش دادن به اشتراک‌گذاری آزاد و بحث در تحقیقات دانشگاهی است».

بر اساس گزارش بلومبرگ، آرمسترانگ ۱۶ درصد از صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده را در اختیار دارد و ۵۹٫۵ درصد از سهام آن را تحت کنترل دارد.

سهام کوین‌بیس در میان رکود کریپتو

کوین‌بیس اولین صرافی ارزهای دیجیتال بود که عمومی شد. این صرافی در اواسط آوریل سال گذشته در بازار NASDAQ عرضه شد و حتی در اولین روز معاملاتی خود حدود ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش پیدا کرد. با این حال، زمانی که بازار ارزهای دیجیتال شروع به خنک شدن کرد، سهام کوین‌بیس نیز ضربه خورد.

سهام این صرافی در مدت کوتاهی پس از شروع کار خود به بالاترین سطح خود یعنی ۴۲۰ دلار رسید، اما از آن زمان به شدت کاهش یافته است. بخشی از علت این مسئله، کاهش علاقه کاربران به بازارهای کریپتو در میان رکود طولانی این بازار است.

در ماه آگوست، صرافی زیان سه ماهه بیش از حد انتظار ۱٫۱ میلیارد دلار در سه ماهه دوم را گزارش کرد. نتایج ناامیدکننده زمانی به دست آمد که صرافی ارز دیجیتال شاهد کاهش شدید درآمد خود بود که ناشی از کاهش حجم معاملات و کاهش مشارکت خرده‌فروشی بود.

درآمد این صرافی از ۲٫۰۳۳ میلیارد دلار در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ به ۸۰۳ میلیون دلار کاهش یافت که نشان دهنده کاهش ۶۴ درصدی است. همچنین این شرکت رمزنگاری مستقر در سانفرانسیسکو، برآوردهای تحلیلگران برای درآمد ۸۳۲.۲ میلیون دلاری را از دست داده است.

سه ماهه دوم سه ماهه سختی بود و حجم معاملات و درآمد معاملات هر کدام به ترتیب ۳۰ درصد و ۳۵ درصد کاهش یافتند. این پلتفرم در آن زمان گفت که هر دو معیار تحت تأثیر تغییر در فعالیت مشتری و بازار قرار گرفتند که به طور یکسان توسط عوامل کلان اقتصادی و اعتبار ارزی هدایت می‌شدند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.