فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۳۸۴۹۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کلکسیون NFT دونالد ترامپ در کمتر از یک روز به فروش رفت!

کلکسیون NFT دونالد ترامپ در کمتر از یک روز به فروش رفت!

دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا، در روز جمعه کلکسیون NFT خود را عرضه کرد. این کلکسیون در کمتر از یک روز به طور کامل فروش رفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دونالد ترامپ در اقدامی متفاوت به جمع سلبریتی‌هایی پیوسته است که کلکسیون NFT خود را عرضه کرده‌اند. این کلکسیون شامل 45000 اثر دیجیتالی است که ترامپ را در شکل‌های مختلف نشان می‌دهد.

کلکسیون NFT دونالد ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا و نامزد احتمالی دور بعدی ریاست جمهوری به دنیای توکن‌های غیرقابل تعویض پیوسته است. دونالد ترامپ به عنوان اولین اقدام عمومی خود برای کمپین انتخاباتی ۲۰۲۴، در ابتدای ماه دسامبر اعلام کرد که قصد عرضه کارت‌های دیجیتال NFT با تصاویر خودش به شکل فضانورد، کلانتر و بقیه چهره‌های ابرقهرمانی را دارد.

دونالد معمولا در کمپین‌های حمایتی از طرفداران خود درخواست کمک ۲۰ دلاری می‌کند، اما توکن‌های غیرقابل تعویض این کلکسیون با قیمت ۹۹ دلار عرضه شده‌اند. پس از اعلام این خبر توسط دونالد ترامپ در صفحه فضای خود در پلتفرم Truth Social، بسیاری از افراد شروع به انتقاد از تصمیم وی کردند. اما دونالد ترامپ سال‌هاست که در آرزوی تبدیل شدن به شخصیت سوپرمن است. او حتی در تولد ۵۰ سالگی‌اش، کیکی به شکل خودش و با لباس و وسایل سوپرمن سفارش داده بود.

استقبال بالا از کلکسیون

این کلکسیون با استقبال فوق العاده‌ای مواجه شد. تمام آثار دیجیتال این کلکسیون که روز جمعه فروش خود را آغاز کرده بود، تا پایان شب به اتمام رسیدند. طبق آمار پلتفرم opensea، قیمت کف هر اثر ۰.۱۹ اتریوم (حدود ۲۳۰ دلار) است. در صورتی که قیمت ابتدایی تعیین شده برای فروش ۹۹ دلار بود. این کلکسیون شامل ۴۵۰۰۰ اثر است. حدود ۲.۴ درصد (تقریبا ۱۰۰۰ اثر) از این کلکسیون بسیار خاص هستند و با قیمت ۶ اتریوم مبادله شده‌اند.

اثری که دونالد ترامپ را در جلوی مجسمه آزادی در حالی که مشعلی را در دست دارد با قیمت 24000 دلار به فروش رفته است. این کلکسیون تاکنون حجم 1.08 میلیون دلاری را به ثبت رسانده است. طبق آمار، 115 خریدار این کلکسیون هرکدام 45 اثر دیجیتالی را خریداری کرده‌اند. در صورت خرید 45 اثر توکن غیرقابل تعویض، بلیت شام با رییس جمهور برای خریدار تضمین می‌شود.

کلکسیون NFT دونالد ترامپ

مزایای خرید آثار دونالد ترامپ

خرید آثار دیجیتالی از این کلکسیون، مزایای دیگری به غیر از افزایش قیمت این کلکسیون در آینده دارد. خریدار با خرید یکی از آثار این کلکسیون در قرعه‌کشی بازی گلف در یکی از املاک ترامپ با رئیس جمهور پیشین شرکت داده می‌شود. افرادی که ۴۵ اثر دیجیتالی را خریداری کنند، بلیت حضور در مراسمی در مجموعه ترامپ را در فلوریدای جنوبی را کسب خواهند کرد. ملاقات آنلاین و امضای وسایل یادگاری توسط دونالد ترامپ نیز از دیگر مزایای خرید آثار این کلکسیون است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.