فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۴۰۸۵۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سم بنکمن با وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری آزاد شد!

سم بنکمن با وثیقه 250 میلیون دلاری آزاد شد!

خبرگزاری رویترز در تاریخ 21 دسامبر اعلام کرد که مدیرعامل سابق FTX، سم بنکمن با قید وثیقه ضمانت به طور موقت تا برگزاری دادگاه در آمریکا آزاد خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرعامل سابق صرافی ورشکسته FTX، سم بنکمن فراید که حدود دو هفته پیش در باهاما به دستور پلیس ایالات متحده آمریکا دستگیر شده بود، با قید وثیقه ضمانت و برقراری شرایطی خاص، تا برگزاری دادگاه در آمریکا آزاد شده است.

آزادی موقت با قید وثیقه 250 میلیون دلاری

به گزارش خبرگزاری رویترز، سم بنکمن فراید که در حال حاضر متهم به مشارکت در هشت پرونده کلاه‌برداری است، با قید وثیقه ضمانت به ارزش 250 میلیون دلار موقتا از زندان باهاما آزاد شد.

برخی کارشناسان حقوقی باور دارند دارد که با توجه به اتهامات وارده بر سم بنکمن، احتمال حکم حبس ابد برای این کارآفرین 30 ساله وجود دارد. در کنار ضمانت‌نامه 250 میلیون دلاری، حبس خانگی، بررسی موقعیت مکانی و توقیف پاسپورت از دیگر شرایط قید شده برای آزادی موقت وی است. این شرایط تا برگزاری دادگاه وی در تاریخ 5 ژانویه سال 2023 میلادی برقرار خواهد بود.

بعد از موافقت با درخواست وی در دادگاه منهتن در آمریکا، قاضی گروکنستاین دستور داد که آزادی مدیرعامل سابق FTX تحت شرایط نظارتی شدید باشد و خدمات مراقبتی سلامت روان نیز برای وی در دسترس قرار بگیرد. سم بکمن سابقه افسردگی دارد و داروهای خاصی را مصرف می‌کند.

وضعیت سم بنکمن بعد از ورشکستگی

روز گذشته، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی خبر داد که وثیقه ضمانت سم بنکمن مورد موافقت دادگاه قرار گرفته است و او تا زمان دادگاه به همراه مادر و پدرش به پالو آلتو در ایالت کالیفرنیا خواهد رفت. به نظر می‌رسد که بعد از ورشکستگی صرافی FTX، سم بنکمن فاصله زیادی از عنوان یکی از پولدارترین کارآفرینان جوان جهان گرفته است.

این کارآفرین ورشکسته اعلام کرده است که بعد از اتفاقات صرافی FTX، تنها 100000 دلار در حساب بانکی خود دارد. کاربران توییتر بعد از خبر آزادی وی با وثیقه 250 میلیون دلاری، به سم بنکمن در توییتر حمله کردند و احتمال دادند که سم بنکمن میلیون‌ها دلاری که پنهان کرده را برای قرار آزادی موقت به دادگاه ارائه داده است.

در حال حاضر، مدیرعامل سابق FTX که با لقب SBF در دنیای رمزارزها شناخته می‌شود، سه روز پیش از باهاما به کالیفرنیا پرواز داشته است و منتظر دادگاه خود که حدود سه هفته بعد برگزار می‌شود، است.

دستگیری سم بنکمن

لحظه دستگیری سم بنکمن در باهاما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.