فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۰۶۰۱۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رونمایی از پلتفرم فروش بلیت ورزشی NFT

رونمایی از پلتفرم فروش بلیت ورزشی NFT

پلتفرم اسپورتس ایلاسترِیتد تیکت از سرویس جدید خود برای صدور بلیت‌های رویدادهای ورزشی به شکل NFT رونمایی کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در تاریخ دوم می سال جاری، خبر جدیدی درباره اقدام جدید پلتفرم اسپورتس ایلاسترِیتد تیکت (SI Tickets) که شرکت جانبی نشریه اسپورتس ایلاسترِیتد محسوب می‌شود، منتشر شد. این شرکت از پلتفرم جدیدی رونمایی کرده است که بر پایه شبکه پالی‌گان فعالیت خواهد کرد و به صدور بلیت‌ به شکل NFT خواهد پرداخت.

پلتفرم بلیت NFT باکس آفیس

نشریه ورزشی آمریکایی اسپورتس ایلاسترِیتد (Sports Illustrated) از پلتفرم جدید و خلاقانه خود رونمایی کرده که با نام باکس آفیس به برگزارکننده رویدادهای ورزشی اجازه می‌دهد بلیت‌های رویداد را به شکل توکن‌ غیرقابل تعویض (NFT) منتشر کند. چنین بلیتی برای شرکت‌کننده در رویداد این امکان را ایجاد می‌کند که آن را به شکل یادبود برای خود نگهداری کند. در کنار این یادبود، مزایایی برای شرکت‌کننده، پیش از برنامه و پس از آن تعریف خواهد شد.

پلتفرم اسپورتس ایلاسترِیتد تیکت

این پلتفرم که در ماه جون سال 2021 آغاز به کار کرده است، هیچ‌گونه کارمزدی را برای خرید در این پلتفرم اخذ نمی‌کند و در صورت کنسل شدن رویداد، 100 درصد مبالغ را استرداد خواهد کرد.

مدیرعامل پلتفرم باکس آفیس، دیوید لین درباره آغاز این پلتفرم بلیت NFT گفت: «تکنولوژی بلاکچین، آینده سامانه صدور بلیت است. به کمک این پلتفرم برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان رویداد‌ها می‌توانند تجربه‌ای خاص داشته باشند و از حالت سنتی اسکن بارکد به جمع‌آوری بلیت خود به شکل NFT حرکت کنند.»

جزئیات پلتفرم

این پلتفرم صدور بلیت به کمک شبکه بلاکچین پالی‌گان و با همکاری شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزار وب3، ConsenSys ساخته شده است. شرکت ConsenSys سازنده کیف‌پول مشهور رمزارزی متاماسک نیز است.

پلتفرم باکس آفیس به برگزارکنندگان رویدادها اجازه صدور، مدیریت و تبلیغ بلیت‌های رایگان و غیررایگان رویداد‌های زنده ورزشی را خواهد داد. همچینین به کمک این پلتفرم، برگزار کننده می‌تواند بعد از برنامه، ارتباط خود با شرکت‌کنندگان را با ارائه آفرهای ویژه و تخقیقات وفاداری حفظ کند.

چند بلیت در یک بلیت

یکی دیگر از مزایای بلیت‌های NFT، امکان مشخص کردن بلیت‌های دیگر نظیر بن خرید خوراکی و یا ورودی دیگر بخش‌های آن رویداد ورزشی است. همچنین بعد از اتمام رویداد، امکان دریافت ویدئوهای رویداد ورزشی و یا پاداش‌ها وجود خواهد داشت. شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از اتمام برنامه، بلیت NFT خود برای همیشه در کیف‌پول دیجیتال خود نگهداری کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.